«مینیون ها» به گیشه حمله کرد


ساعت: 18:51
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880904

«مینیون ها» با فروش 108 میلیون دلاری این آخر هفته گیشه سینمای آمریکا را فتح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «مینیون ها» با فروش 108 میلیون دلاری این آخر هفته گیشه سینمای آمریکا را فتح کرد.

Minions: The Rise of Gru باعث آتش بازی در گیشه شد و در آخر هفته 108 میلیون دلار به دست آورد. انتظار می رود تا دوشنبه 4 جولای، این انیمیشن خانوادگی به فروش قابل توجه 127.9 میلیون دلاری برسد.

بر اساس این پیش‌بینی‌ها، «مینیون‌ها: طلوع بیشه» رکورد پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در روز استقلال را خواهد شکست و از فیلم پرفروش «ترانسفورمرز: تاریکی ماه» (115، 9 میلیون دلار در چهار روز) پارامونت در سال 2011 پیشی خواهد گرفت. .

فروش بلیت پنجمین قسمت از مجموعه موفق یونیورسال و ایلومینیشن، من نفرت‌انگیز، نشانه آرامش بخش این است که خانواده‌ها فیلم‌ها را به طور کامل فراموش نکرده‌اند. پس از اینکه «سال نوری» دیزنی پیکسار نتوانست انتظارات را برآورده کند، هالیوود به سراغ «مینیون ها: ظهور گروو» رفت تا امکانات فیلم های انیمیشن را در پرده بزرگ آزمایش کند. این به این دلیل است که تماشاگران فیلم زیر سن – جمعیتی که حضور آنها برای افزایش درآمد کلی باکس آفیس حیاتی است – اکنون که همه‌گیری ویروس کرونا فروکش کرده است، دوباره بازگشته‌اند.

«Minions: Rise of the Groove» در آخر هفته تقریباً با نسخه قبلی خود، «Minions» 2015 (115 میلیون دلار در سه روز) مطابقت داشت.

به طور کلی، فروش بلیت‌های 4 جولای نشانه‌ی دلگرم‌کننده دیگری است که نشان می‌دهد سینماها پس از فروکش کردن همه‌گیری کرونا در حال رونق و بازگشت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید