میهمان اجباری و بی کیفیت سر سفره یاسوجی / نانوایی بنویسیم فروشندگان آرد سهمیه ای بخوانید

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785788

عرضه نان بی کیفیت به مردم در نانوایی ها، صف های طولانی و آردفروشی ها، گلایه شهروندان یاسوجی از عدم نظارت بر بازار که گریبان مردم را گرفته است را تشدید کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، افت کیفیت، گرانی آرام، کاهش فروش وزنه ریش، سهمیه فروشی غیرقانونی، توزیع نکردن نان در ساعات قانونی، قاچاق آرد شکایات مردم یاسوجی از … وضعیت نان در این شهر

همیشه یک لقمه نان بر سر سفره ایرانیان است، اما به دلیل کمبود نانوایی در شهر یاسوج، این نان آجری است و دستگاه های نظارتی بی احتیاطی هستند، بنابراین گلایه های روزانه ساکنان یاسوج از رسانه های صبح زاگرس است. مورد تقاضا. توسط مردم و این رسانه متحول شوید.

پیش از این رسانه ها با مدیرعامل شرکت غله و رئیس صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در مورد کیفیت نان صحبت کردند که به سرعت با رکود مواجه شد تا صداقت کیش را مقصر بی کیفیتی نان در نو معرفی کنند. مدیرکل صنعت و معدن علاوه بر طرح موضوع کمبود مهارت به نکته جالب دیگری نیز اشاره کرد.

سالار حسین پور اذعان داشت: با توجه به تولید ناکافی گندم برای مصارف روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از گندم وارداتی استفاده می شود و مخلوط شدن این گندم و فرآوری نادرست آرد منجر به کاهش کیفیت نان می شود.

با این فرصت کمتر به کیفیت نان می پردازیم و می خواهیم کارکنان در قبال وضعیت لنگ نانوایی های یاسوج پاسخگو باشند.

رسانه های کهگیلویه و بویراحمدی گاهی از کشف آرد قاچاق خبر می دهند و مردم اذعان دارند نانوایی ها سهم خود را از آرد خرده فروشی می کنند. در زمان‌های مختلف برخی از نانوایی‌ها به‌جای پخت نان تعطیل می‌شوند و آرد نانوایی ندارند.

با افزایش قیمت ها، مردم بیش از گذشته نان مصرف می کنند و شاهد صف های طولانی نان در شهر یاسوج هستیم و شهروندان برای تهیه لقمه نانی که خیلی زود منسوخ می شود ساعت ها در صف ایستاده اند.

کاهش پخت نان و تعطیلی زودهنگام و غیرقانونی نانوایی ها بزرگترین گلایه ساکنان یاسوجی از عملکرد نانوایی هاست و مردم مدعی هستند نانوایی های این شهر در عصر پخت کمی دارند و خیلی زود درب نانوایی ها را پایین می آورند. ساعت کاری را تعیین کنید و شکی نیست که فروش سهمیه آرد در این تعطیلات بی تاثیر نیست.

با بررسی شکایات شهروندان یاسوجی از این رسانه و گفت و گو با شهروندان تمامی مشکلات شهر یاسوجی تایید شد و بخش بزرگی از شهروندان نبود نظارت کافی را عامل همه مشکلات می دانند.

واضح است که شهروندان به عنوان نهاد دستگیری قدرت نظارت بر سکوت و مجازات را ندارند و ناظران از جمله دادستانی و بخشدار باید برای ریشه یابی و رفع مشکل وارد شوند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید