میکات صالحین در مصلی های نماز جمعه استان زنجان برگزار می شود

ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786711

مسئول معاونت آموزشی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حلقه های صالحین بسیج به مناسبت هفته بسیج با حضور 6 هزار بسیجی روز جمعه (5 آذر) در مصلی های جمعه سراسر کشور در برنامه «میکات صالحین» حضور خواهند داشت. استان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام محسن جعفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسالت کانون پرورشی و تربیتی بسیج، تربیت بسیجی و رشد و ارتقای آنان در عرصه های دانش، بصیرت و تربیت است.

وی مباحث علمی، اعتقادی، معرفتی و اخلاقی را چارچوبی برای فعالیت های شبکه آموزشی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: حلقه های آموزشی بسیج در سال های اخیر تشکیل شده و رویکرد جدید این حلقه ها گسترش بحث تربیت و حضور پررنگ است. در خدمت اجتماعی . .

حجت الاسلام جعفری با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت این مناسبت افزود: برنامه هایی از جمله مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآن، برجسته سازی فعالیت های فضای مجازی، زیارت مزار شهدا و خاطرات شهدا، جلسات بحث و گفتگو در فلسفه بسیج و در این خصوص. در هفته جلسات سیاسی و بصیرتی و ده ها برنامه دیگر پخش خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان و برخی دیگر از مسئولان اعدام می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید