می توانم چیزی بگویم کی روش ناراحت می شود!/ تیم ملی فوتبال به مربی تازه نفس نیاز دارد

ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1301/10/16
کد خبر: 1922179

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: از نظر فنی و حرفه ای انتخاب مربی جدید برای تیم ملی ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم سالگرد مرحوم یزدانی خرم گفت: یک سال از درگذشت مرحوم یزدانی خرم می گذرد و برای همه ما درسی است که فقط خیر است. و چیزهای بد باقی می ماند من افراد زیادی را دیدم که دارای مناصب و ثروت فراوان بودند، اما بعد از مرگ از آنها خبری نبود. عملکرد مهم است نه مقام و شهرت. فقط باید فکر کنیم که عملکردمان خوب است و روابط خوبی با مردم داریم.

وی درباره اینکه ماندن کی روش به نفع فوتبال ایران است یا اخبار، گفت: نمی توانم در مورد رفتن یا ماندن کی روش نظری بدهم و ممکن است حرفی بزنم که او را ناراحت کند اما نظر مردم هم برای جذب بسیار مهم است. یک مربی. همیشه اینطور بوده که بعد از مدت ها حضور مربی، مردم دوست دارند افراد جدیدی وارد شوند. از نظر تخصصی به افرادی نیاز داریم که سرحال باشند و ذهنیت خودشان را بیاورند و مدرسه را اعمال کنند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید تا 4 سال آینده کار کنیم و این مستلزم این است که ببینیم چه قدرت و ظرفیتی داریم و این نیازمند یک مربی سرحال و توانمند با تیم است. فدراسیون باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد. مهم این است که کسی با نام و سنت قوی بیاید.

کفاشیان درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: یک سری مشکلات در بازی اول خیلی موثر بود و بچه ها با ترس بازی کردند و شاید آن روحیه جنگندگی نبود اما در بازی دوم بهتر شدیم و توانستیم. در سومین بازی پیروز شده اند. در مجموع تیم ما با شایستگی به دور دوم راه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید