در همه تیم ها بین بازیکن و مربی تنش وجود دارد / باید آرامش تیم ملی حفظ شود

زمان: 15:11
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778054

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: این تنش در همه جای دنیا وجود دارد ، آنها باید مدیریت شوند و آرامش تیم ملی به هم نخورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی امیدوف ، سرمربی تیم فوتبال امید گفت: “هفته گذشته یک تمرین خوب داشتیم و سپس بازیکنان برای هفته اول لیگ برتر و دسته اول در دسترس هستند.” آنها باشگاه خودشان بودند. امروز انشاءالله امروز به تاجیکستان پرواز می کنیم. چند بازیکن به ما ملحق نشدند زیرا ما سعی کردیم بازیکنان جانشین را از لیست 50 نفره انتخاب کنیم.

وی درباره عدم حضور چند بازیکن در تیمش و سرنوشت آنها گفت: بازیکنانی که از روز اول در اردوها هستند با ما خواهند بود و بازیکنانی که با ما نیستند دیگر در کنار ما نخواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال المپیک در مورد شناخت خود از رقبای ایران در این مسابقات گفت: ما هیچ شناختی از نپال نداریم. ما باید این تیم را ببینیم ، اما فکر نمی کنم حریف قدرتمندی باشد. تاجیکستان تیم خوبی است که روی فوتبال سرمایه گذاری زیادی کرده و نتایج خوبی کسب کرده و به جام جهانی رفته و جوانان و امیدهای ما را یکی دو بار شکست داده است. با توجه به اینکه بازی ها روی چمن مصنوعی هستند ، این کار ما را پیچیده می کند.

وی در مورد اختلاف اسکوچیچ و طارمی گفت: تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و در بالای جدول قرار دارد ، او در تمام مسابقات پیروز شد و با کره جنوبی با تساوی به پایان رسید. این تیم به آرامش نیاز دارد. تیم ملی نتایج خوبی دارد و ما نیازی به تنش نداریم. تیم باید برای رسیدن به جام جهانی آرامش خود را حفظ کند. هر بار که به جام جهانی می رویم ، هیجان آن به جامعه و فوتبال کمک می کند. فدراسیون فوتبال باید تیم ملی را با صلح هدایت کند.

مهدویا در پاسخ به اینکه اگر اسکوچیچ بود با طارمی چه کار می کرد ، اذعان کرد: مربی کار خود را انجام می دهد و تیم خوب کار می کند. این تنش در سراسر جهان وجود دارد. باید مدیریت شود و آرامش تیم ملی به هم نخورد. تیم باید با آرامش کار کند و همه باید دست هم را بگیرند تا با خیال راحت به جام جهانی برسیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید