می خواهیم با ذهن آماده به لیگ قهرمانان برویم


ساعت: 23:35
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818779

مربیان تیم فوتبال نساجی و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: خوشحالم امسال برای اولین بار با تیمی با شخصیت و ساختار تیم بازی می کنم. برای جواد نکونام و تیم خوبش در آسیا آرزوی موفقیت دارم. این تیم فصل گذشته بهترین تیم ایران در آسیا بود و لیاقتش را نداشت. می دانم که این تیم امسال در آسیا موفق خواهد شد.

وی افزود: ما هم تیم خوبی هستیم و به شخصیت لازم رسیده ایم. باید فوتبالی را در خور مردم مازندران و شمال کشور بازی کنیم. خیلی خوب است که یک مسابقه سال نو با هواداران برگزار شود، اما این اتفاق در فوتبال ایران می افتد. هر تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز لازم را داشته باشد برنده خواهد شد. من نوع بازی فولاد را می شناسم و حق نداریم اشتباه کنیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: بازنده ها و مصدومان زیادی داریم اما همیشه گفته ام اگر نساجی فقط 4 بازیکن داشته باشد باید برای برد بازی کند. می دانیم بردن فولاد خیلی سخت تر از سپاهان، استقلال و پرسپولیس است، چون این تیم مربی باهوشی دارد. راستش یکی از تیم هایی که من طرفدار فوتبال هستم نکونام است. فردا بازی سخت و پر استرسی برای هر دو تیم خواهد بود.

الهامی درباره قرعه کشی جام جهانی گفت: به نظر من اگر به دنبال شانس باشیم خوب نیست. ما باید استراتژی خود را از روز پس از خروج تنظیم کنیم. مقابل کره باید با کیفیت بازیکنان بهتر عمل می‌کردیم، اما می‌توانیم درک کنیم که تیم ملی در جام جهانی مانند کره بازی کرد. این نشان می دهد که باید در تیم ملی سخت کار کنیم. چون با کامبوج، عراق و امارات بازی کردیم، نمی توانیم در جام جهانی هم همین کار را انجام دهیم. ما باید فوتبال بازی کنیم، چیزی که حریفان خواهان آن هستند. ما باید از بازی کره چیزهای زیادی یاد بگیریم. اگر بازی با کره را می بردیم خوابمان می برد اما این بازی مشکلات فنی را به ما نشان داد.

وی درباره بحث تعویض سرمربی تیم ملی گفت: من در جایگاهی نیستم که بگویم کی باید سرمربی شود و فدراسیون برنامه هایی دارد. باید افرادی باشند که بتوانند شهرت داشته باشند. فرقی نمی کند ایرانی باشد، خارجی یا اسکوچیچ، همه باید از او حمایت کنیم.

الهامی افزود: نظر من این است که برخی باید تجدید نظر کنند اما شاید سرمربی تیم ملی این را باور نداشته باشد. باید افرادی در تیم ملی باشند که تجربه بین المللی داشته باشند و بتوانند تیم را دور نگه دارند. اگر فردی مثل جواد نکونام یا مسعود شجاعی در تیم ملی بود قطعا طارمی حاشیه ای نداشت. این بازیکن بزرگ شاید بازی نکند اما حضور فردی مثل شجاعی در دوران کیروش کمک زیادی به کنترل تیم کرد. بحث دیکته بازیکن نیست، بلکه رختکن از قبل در تیم ملی یک اصل است و هر تیمی که رختکن خوبی داشته باشد، 50 درصد راه را طی کرده است.

جواد نکونام درباره دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران گفت: اولین بازی سال ما با یک تیم خوب قابل احترام و انفرادی است. نساجی بازیکنان باکیفیتی دارد و خیلی خوب بازی می کند. این تیم می داند که می خواهد چه کند و یکی از سخت ترین بازی ها در انتظار ما است.

وی در ادامه تمجید از نساجی گفت: دوست خوبمان ساکت الهامی تیم خوبی را آماده کرده و به مجموعه نساجی بابت داشتن چنین تیمی تبریک می گویم. حدادیان (مالک باشگاه نساجی) خسته نباشید و به صراحت می گویم در این شرایط سخت اقتصادی تیمی را مدیریت می کند و به خوبی تیمی را جمع و جور کرده است.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به دوری طولانی مدت نساجی از خانه خود گفت: امیدوارم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آماده شود تا نساجی پذیرای رقبای بیشتری در قائمشهر باشد. خوشحالیم که در جوار امام رضا (ع) و در مشهد مقدس بازی می کنیم اما همه تیم ها و شهرستان ها در فوتبال حرفه ای ورزشگاه مخصوص به خود را دارند و امیدوارم در مورد نساجی هم همین اتفاق بیفتد.

نساجی ها از نظر فوتبالی یکی از بهترین های فوتبال ما هستند.» نکونام گفت: «مانند همه مسابقات، دیدار سختی در پیش داریم و باید از تمام تمرکز خود استفاده کنیم. تیم خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند و تمرکز ما بر این است که با ارائه یک بازی قابل قبول به نتیجه مطلوب برسیم. بعد با فکر آماده و سلامت کامل به لیگ قهرمانان برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید