نام‌آوران عرصه ورزش مبلغ معرفت‌های ایران اسلامی در میادین بین‌المللی هستند

رئیس دفتر امور استان های وزارت ورزش:

سرپرست معاونت امور استان های وزارت ورزش گفت: قهرمانان و نام های عرصه ورزش به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسداری و گسترش معارف ایران اسلامی را بر عهده دارند. جهان و در عرصه های بین المللی.”

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

رسول منم در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استان مرکزی افزود: قهرمانان و سرشناسان عرصه ورزش کشور مردان بزرگ و زنان دلاوری هستند که از مکتب حاج قاسم سلیمانی به ویژه بانوان گرانقدر کشور هستند. حجاب اسلامی تصویر بزرگی از عظمت زن مسلمان ایرانی در مقیاس جهانی را به یاد می آورد.

وی ادامه داد: این مشکل نشان می دهد ورزش بدون ارزش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی فایده است.

منعم با اشاره به دو سال خدمت پرافتخار وزارت ورزش در دولت سیزدهم که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت، تصریح کرد: تلاش برای تدوین احکام موثر بر اساس اولویت های ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه طراحی شد. سمت.

رئیس دفتر امور استان های وزارت ورزش افزود: اجرای طرح های توسعه زودهنگام برای افزایش سهم ورزش در سلامت کشور و کاهش بیماری های غیرواگیر در کشور، اجرای طرح بهسازی اراضی و پیشرفت طرح های عمرانی کشور همراه با ورزش قهرمانی، توسعه زیرساخت های ورزشی با رویکرد عدالت محور و ارتقای فرهنگ اخلاقی و معنوی در محیط های ورزشی، توجه به ورزش، توجه ویژه به توسعه ورزش بانوان در بخش دولتی و ارتقاء حرفه ای شدن ورزش با توجه به رونق اقتصادی بخش ورزش و افزایش سهم آن در اشتغال زایی، استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان و جوانان معتقد به انقلاب در حوزه های تصمیم گیری و مدیریت ورزش در کشور با رویکرد آینده نگری و همچنین استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای جبران عقب ماندگی ناشی از علم و فناوری در عرصه های مختلف ورزشی به ویژه ورزش قهرمانی، خدمتی ارجمند در سیزدهمین دوره بود. دولت.

منعم ادامه داد: در همین راستا با برنامه ریزی بسیار خوب در اعزام کاروان جمهوری اسلامی ایران به بازی های آسیایی چه در قسمت کاروان بازی های آسیایی به نام شهید حاجی و چه در قسمت کاروان ورزشی کشورمان. در مسابقات پاراآسیایی به نام بچه های ایران با شعار ایمان ایران افتخار اتفاق افتاد، افتخارات مختلفی را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موفقیت ها، حضور معنوی و اعتلای موازین اخلاقی قهرمانان زن و مرد ورزش کشور در این عرصه از انتخابات را نباید نادیده گرفت، چرا که مقام معظم رهبری در تایید حضور معنوی آنان هستند. در دیدار با قهرمانان آسیا و پاراآسیایی در اوایل آذرماه همان سال 11 بار از حضور ارزشمند این عزیزان قدردانی و ارج نهاد.

رسول منیم با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری باید برای ما مسئولان ورزش کشور الگو باشد، گفت: فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در فعالیت های ورزشی به گفتمان تبدیل شود.

وی با قدردانی و تجلیل از زحمات و زحمات مشاهیر استان مرکزی با تجلیل در مجامع بین المللی به نمایندگی از مقام عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم اجرای این برنامه ها بتواند زمینه ساز شود. بستر مناسبی برای رشد و پویایی و نشاط و نشاط و تامین سلامت ورزش استان مرکزی به ویژه جوانان آن استان.

عکس خبری ۲

تصویر 3



آیا این خبر مفید بود؟