نامزدها باید مجددا برای صندلی سوارکاری درخواست دهند/ انتخابات ژیمناستیک بر اساس قانون اساسی جهانی برگزار می شود


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917643

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخابات فدراسیون سوارکاری از سوی دادگاه ابطال شده و داوطلبان باید مجددا برای ریاست فدراسیون سوارکاری ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخابات کمیته ملی پارالمپیک امروز برگزار شد که در پایان با رای اعضای مجمع، غفور کارگری به عنوان جانشین محمود خسروی وفا انتخاب شد.

محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره انتخابات کمیته ملی پارالمپیک گفت: خدا را شکر انتخابات بسیار خوب و بدون مشکل برگزار شد و همه اعضای محترم مجمع نمایندگان مورد نظر خود را انتخاب کردند. برای تیم رهبری جدید کمیته ملی پارالمپیک از طریق شرکت در انتخابات و با هوشمندی لازم.

وی درباره استعفای خود از ریاست جمهوری گفت: از ابتدا توافق کرده بودیم که از ریاست جمهوری کنار بروم. غفور کارگری سال ها در میدان پارالمپیک حضور داشت و من این شهر را برای خودم ترک کرده بودم تا در صورت حضور غفور کارگری از انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب خود به سمت معاونت و مضاعف شدنش گفت: معاونت شغلی محسوب نمی شود و در یک جمله وظایف معاونت برای زمان غیبت رئیس جمهور است. . حضور من و دیگر معاون وزیر ورزش در کمیته ملی پارالمپیک برای تقویت و توسعه ورزش جانبازان و معلولان است. خدمت به دوستان عزیز در رشته پارالمپیک یک فرصت از جانب خداوند است و فکر می کنم اگر خداوند فردی را دوست داشته باشد، امکان خدمت به ورزشکاران جانباز و معلول را فراهم می کند. امیدوارم در بازی های پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس بهترین نتایج را کسب کنیم.

پولادگر درباره انتخابات فدراسیون سوارکاری گفت: با توجه به اینکه فدراسیون سوارکاری در جریان مراحل قانونی قرار گرفت، باعث شد تا نهاد نظارتی جدیدی برای آن انتخاب کنیم. انتخابات قبلی فدراسیون سوارکاری از سوی دادگاه باطل اعلام شد و به همین دلیل نامزدهای ریاست جمهوری باید مجددا ثبت نام کنند.

پولادگر درباره انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نیز گفت: انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قطعا بر اساس اساسنامه مصوب فدراسیون جهانی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید