نامه امتناع وزیر ارتباطات در خصوص اعمال محدودیت شدید در اینترنت


ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909312

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از نامه منتسب به وی با عنوان اعمال محدودیت های شدید در اینترنت، گفت: من در عمرم چنین نامه ای را نه ندیده ام و نه امضا کرده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «محمد احسان هرمید» رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: از روز گذشته تصویری از نامه ای بدون سربرگ، شماره و امضا با عنوان «سری ” و با موضوع اعمال محدودیت های شدید در اینترنت در فضای مجازی منتشر شد و منتسب به دکتر زارع پور شد.

اولا؛ از وزیر پرسیدم و آنها پاسخ دادند: من در تمام عمرم چنین نامه ای را ندیده ام و امضا نکرده ام.

دومین؛ مأموریت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه که در آن زمان ریاست آن را آقای دکتر زارع پور بر عهده داشتند، توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات قوه قضائیه و توسعه خدمات الکترونیکی این قوه بود که نتایج آن راه‌اندازی ده‌ها سرویس آنلاین در قوه قضائیه مانند احراز هویت آنلاین، بد و نداشتن سابقه آنلاین، ارسال الکترونیکی صورت‌حساب، رزرو نوبت آنلاین و غیره که در نوع خود قابل توجه است.

سوم؛ اصولاً مرکز مذکور هیچ گونه مسئولیتی در زمینه حاکمیت فضای مجازی، شرکت در جلسات در این خصوص و یا امضای پروتکل ندارد.

چهارم؛ در حالی که نامه مذکور فاقد حداقل مکاتبات اداری معمول بوده و فاقد سربرگ، تاریخ و حتی امضاء است. ناشران خارجی و پذیره نویسان داخلی نیز اعتباری برای ایجاد حاشیه های بعدی ندارند.

پنجم؛ دفعه بعد به خاطر داشته باشید که طبقه بندی سریال را ایمیل نمی کنند.


86353ab5 bb3f 4e4f a868 ddd035eb2cf0 خبر خاکستری


5520a74b f071 4422 8bea 7d17cb7cabe2 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید