نامه AFC که استقلال و پرسپولیس را به زمین زد

سیگنال هایی برای حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا

هیچکس از محتوای این دو نامه اطلاعی ندارد اما مشخصا نکاتی در هر دو نامه وجود دارد که نشان می دهد استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند.

گلایه های فراوان استقلال و پرسپولیس و مشکلات مالی این دو باشگاه، اشتباه محاسباتی زیاد و بدهکاران داخلی و خارجی و بدهی های سنگین هر دو باشگاه به سیستم مالیاتی باعث شد تا این دو باشگاه برای حضور در لیگ آسیا فصل گذشته محروم شوند. فاش شد.

فوتبال سعی کرد محتوای نامه ها را بفهمد اما فقط مواردی که نشان می داد تا پایان سال امکان انجام و پرداخت تعهدات مالی و تعهدات دو باشگاه وجود ندارد و به احتمال زیاد فصل لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. بدون دو تیم محبوب ایرانی برگزار شود. البته باید منتظر اطلاعات فدراسیون فوتبال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشیم.

سه چهار روز پیش مدیران استقلال و پرسپولیس در جلسه ای با شهاب الدین عزیزی خادم حضور یافتند و دلایل و احتمالات حذف را بررسی کردند. اگرچه نتیجه مسابقه حاکی از حذف هر دو تیم نیست، اما ترس ها همچنان در رسانه ها باقی مانده و فوتبال بود.

گمانه زنی های اخیر نشان می دهد که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را نپذیرفته است، هرچند باید منتظر ترجمه رسمی نامه های AFC به استقلال و پرسپولیس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید