نام ارتش، قالب دشمنان را از درون خالی می کند


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822936

ولیله حیاتی گفت: امروز نام ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج و سایر نیروهای نظامی و مسلح ایران، چهره دشمنان را از درون خالی می کند و همه اینها جز با رهبری ائمه اطهار محقق نمی شود. انقلاب، شهدا و حضور مردم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، ولی الله حیاتی معاون امنیتی استاندار خوزستان امروز 30 فروردین در مراسم رژه ارتش به مناسبت روز ارتش در اهواز گفت: راه های مختلفی را برای ایستادگی ارتش در مقابل مردم انقلابی طراحی کردند. ارتش درگیر اولین گروهی بود که با معمار کبیر انقلاب اسلامی بیعت کرد و این حماسه بخش مهمی از حضور نظامی در حمایت از انقلاب و مردم ایران بود.

وی افزود: پس از این حوادث، دشمنان سناریوهای مختلفی را برای تقسیم خط بین ارتش و انقلاب طراحی کردند، اما با وجود نیروهای درگیر مانند سپهبد صیاد شیرازی و دیگر ارتش‌ها، اجازه عملیات و ادامه نقشه‌های دشمن داده نشد. “

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در این 43 سال حماسه های کم نظیری را در رکاب ائمه انقلاب خلق کرده است. اوج حماسه آفرینی ارتش و تجلی این حماسه ها در دوران دفاع مقدس است.

حیاتی ادامه داد: قربانیان ارتش در این مرز و بوم هیچ گاه از خاطره ملت ایران پاک نمی شوند و مردم با مهربانی، عزت، عزت و اقتدار از ارتش جمهوری اسلامی یاد می کنند. امروز به برکت خون شهدای این مرز و بوم، انقلاب اسلامی به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده و در تمامی معادلات منطقه ای و بین المللی به عنوان یک قدرت تاثیرگذار به شمار می رود.

وی افزود: دیگر آن روزگاری که برای این مرز و بوم تعیین تکلیف می شد و ذخایر الهی ایران به تاراج می رفت. دورانی که مقامات ارشد ایران در غرب آموزش می دیدند و بر مردم حکومت می کردند، گذشته است. مردم در این 43 سال با تقدیم هزاران شهید و پیروی از ائمه انقلاب، کشوری مقتدر، مقتدر و آبرومند را ساختند که طنین قدرت نظامی و غیرت سپاهیانش تن استکبار را به لرزه درآورد.

معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: امروز نام ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج و سایر نیروهای نظامی و مسلح ایران، شکل دشمنان را از درون خالی می کند، همه با رهبری ائمه و شهدای انقلاب. و حضور مردم «ممکن نبود.

حیاتی در پایان با بیان اینکه رویای دشمنان برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هرگز تعبیر نمی شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان دریافتند که تحریم ها و تهدیدها، کاستی ها و کاستی ها تأثیری بر روحیه خستگی ناپذیر مردم ایران ندارد و از انقلاب و انقلاب پاسداری می کند. «فشار حداکثری بر ملت ایران شکست خورده است و دشمنان نیز به این امر اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید