دشمن می خواهد اعتماد به نفس را از ما بگیرد و از درون ما را نابود کند، ما سال هاست که در نبرد اطلاعاتی هستیم.


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879774

در مراسم تحلیف رئیس جدید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه؛

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نبرد شناسایی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که سال‌ها در آن قرار داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سپاه نیوز ؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی برگزار شد. نماینده ولی فقیه، سردار سرتیپ پاسدار محمد شیرازی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و افسران ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و جامعه اطلاعات کشور امروز (چهارشنبه) در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت حکم حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، سردار شیرازی مسئول خدمات نظامی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ مجید هادمی به سمت «سرپرست اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب شد. سازمان» در 14 سال گذشته در سازمان حفاظت اطلاعات تجلیل شد که دستاوردها و دستاوردهای بزرگ آن در عرصه حفاظت از سپاه و امنیت ملی، بازدارندگی از تهدیدات دشمن، نفوذ و جاسوسی بود.

بر اساس این گزارش، سرلشکر سلامی با تشکر از فرمانده سابق سپاه گفت: انقلاب اسلامی توانسته حوزه نفوذ خود را تا اعماق جهان گسترش دهد. پدیده گسترش و نفوذ انقلاب اسلامی که خطرناک ترین و خطرناک ترین خبر و واقعیت اسلام و بشریت برای دشمن بود به فضل الهی با مجاهدت های سخت و طاقت فرسا و شهادت عظیم و وفاداری و مجاهدت های جاودانه به واقعیتی مسلم تبدیل شد. آنچه در این گرفتاری رخ داد، حوزه نفوذ ما و دشمنان است.

شکست اراده و طرح های دشمن از جمله اتخاذ تحریم های اقتصادی، انزوای سیاسی، جنگ اطلاعاتی، جنگ روانی، ارعاب نظامی و مواردی از این دست را به عنوان نقش سپاه در میان سایر نیروها در نظام بررسی می کند و می افزاید: درجه، شدت و جغرافیای نفوذ و این به یک واقعیت موضوعی و پذیرفته شده عمومی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه، نقض اراده و قدرت دشمن در جریان تصرف ناو انگلیسی «استنا ایمپرو»، انهدام پهپاد آمریکایی برای تهاجم راهبردی، دستگیری تفنگداران آمریکایی، حمله موشکی به پایگاه آمریکا را تشریح کرد. عین الاسد و برخی اقدامات دیگر.

وی افزود: زمانی که دشمن نتواند پروژه عظیم دولتی خود را به سرانجام برساند. زمانی که رژیم صهیونیستی استراتژی را از نیل تا فرات دنبال کرد، اما اکنون در دیوارهای بتونی عظیم اطراف آن گرفتار شده بود. یعنی موازنه قوا به نفع اسلام و انقلاب اسلامی تغییر کرده است.

سرلشکر سلامی یادآور شد: دشمن می خواهد اعتماد به نفس را از ما بگیرد و ما را از درون خالی کند و اول از خودمان غافل شویم. این خطرناک ترین و مرموزترین نوع تهاجم است و به همین دلیل از همه فرماندهان، افسران و کل سپاه پاسداران می خواهیم که این داستان خیالی دشمن را تکذیب کنند.

فرمانده کل سپاه افزود: نبرد شناسایی، جاری‌ترین، جاری‌ترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که سال‌ها در آن بوده‌ایم و قطعاً تا سال‌های متمادی ادامه خواهد داشت تا دستگاه‌های استکباری و غروب‌های آنها در غرب به اثبات برسد. موثرترین ستون ها و سازه های قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزوها و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی.

وی تاکید کرد: دشمن سپاه را نقطه شکل گیری همه شکست ها و گسترش اراده خودباختگی نظام می داند و از این رو بر این نهاد قدرتمند و مردمی متمرکز شده است.

وی گفت: «حفاظت اطلاعات ما مستلزم رویارویی مستقیم با همه سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی با تجربه استکبار است که بسیاری از رژیم‌ها را در پرونده‌های زشت خود فرو ریخته و در نتیجه ابزارهای پیچیده و تکنیک‌های نوآورانه، دائماً در حال تغییر و به روز شده را به‌روز کرده‌اند.»

همچنین سردار سرتیپ محمد کاظمی رئیس سابق سازمان امنیت و اطلاعات سپاه از همراهی و همکاری فرمانده کل سپاه و فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه در طول مدت مسئولیت خود در سپاه قدردانی کرد. به برکت آموزه های دینی و انقلابی در مکتب ولایت فقیه و هوشمندی و هوشیاری در برابر نقشه ها و سناریوهای دشمن که برای نفوذ و تعقیب اهداف و نیات شوم خود در سپاه سرمایه گذاری می کند، فرمانده سپاه موفق و موید است. افتخار . . و عزم و اراده و صفا و فطرت مردمی خود را حفظ کرده و به یاری خداوند صیانت از این سرمایه گذاران سنگسار و سرافراز با همکاری دو حوزه فرماندهی و نمایندگی مقام معظم رهبری و مراجع سردار هادمی ادامه خواهد داشت.

در ادامه سرلشکر مجید هادمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از محول کردن این مسئولیت خطیر توسط فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه تشکر کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی همچنان با قدرت و صلابت و استواری از چشمان دشمنان خواب می گیرد و امید مسلمانان و مستضعفان و آزادی خواهان جهان خواهد شد.

گفتنی است رئیس جدید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران خدمت، علاوه بر عهده دار مسئولیت های مختلف امنیتی در یگان های رزمی، قرارگاه نوح و رده های مختلف سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و همچنین مسئولیت نظامی در خارج از کشور، جانشین وی است. اطلاعات سپاه نیز مسئولیت اطلاعات قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) رئیس سازمان اطلاعات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

سردار هادمی دارای مدرک دکترای امنیت ملی و دکترای دفاع راهبردی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید