دشمن آخرین نفس خود را می کشد/ اسلام برنده نهایی نبرد سیاسی دنیای امروز است

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779706

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که دشمن بمیرد، دشمنان دیگر زنده نیستند، رهبرانشان افسرده، سربازانشان خسته و سلاح هایشان فرسوده شده است. بیرون، اما مسلمانان بی‌صبرانه به دنبال شهادت هستند.» و نمی‌ایستند و حرکت نمی‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در اجلاسیه 3535 کنگره شهدای استان زنجان اظهار داشت: امروز خداوند متعال این افتخار بزرگ و این توفیق بزرگ را برای همه حاضران در این مجلس معنوی و باشکوه قرار داده است تا میزبان شهدای والامقام در مسجد باشد. شهید پرور زنجان بازدید کنید موفق شوید.

وی افزود: به حضور در جمع شما افتخار می کنم مردمی که عشقشان یادآور خاطره ریختن آب بر رود فرات با تجلی جوانمردی هستی است.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم زنجان مردمی عاشق دست های بریده هستند و در هشتمین روز از ماه محرم هر سال این دست های بریده را جشن می گیرند، مردمی که الگو و الگو و مظهر صفات زیبا و فضایلشان علمای کربلا هستند. به عنوان جلوه ای از حسادت الهی E.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می دانید هر ملت و جامعه ای شبیه چیزی می شود که دوستش دارد و مردم از هر جامعه مانند حقیقتی می شوند که به آن وفادارند و جان می دهند و اشک می ریزند. و مردم زنجان همه جا مانند حضرت ابوالفضلی عمل می کنند.»

سردار سلامی ادامه داد: در جایی که اسلام و رهبر امت به آن نیاز دارند، مردم زنجان در دل حادثه حضور پرافتخار دارند و از این رو حضور در جمع این مردم افتخار الهی است چرا که زنجان را با ستارگان درخشان فدا می کنند. دیدار آسمان با 3535 شهید بزرگانی که ضامن عزت ابدی ما شدند و جانبازانی که ضامن عظمت و شکوه و جاودانگی اسلام در این سرزمین شدند.

وی با بیان اینکه زنجان به خانواده های شهدا معروف است که صبر و توکل به خداوند متعال و رضایت در پیشگاه خداوند را ملاک عمل خود قرار داده اند، افزود: کسانی که شهدا را بیرون کردند تمام خواسته های خود را بیرون کردند و در حالی که بیشتر مردم آنها با فرزندان خود احساس می کردند، اما با دستان شیرینشان لباس جهاد را پوشانده و با چشمان غمگین خود به صحنه های جنگ و جهاد می بردند و به بازگشتشان نمی اندیشیدند و تا شهدا به آرزوهایشان رسیدند. خانواده ها رویاهای خود را بیان کرده اند آنها در حال از دست دادن هستند.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: افتخار می کنم دست شهدا، پدر و مادر بزرگوار و صبور و همسران و فرزندان شهدا را می بوسم و به این افتخار می کنم. واقعیت این است که جهاد و شهادت از آغاز اسلام همواره ضامن سعادت مسلمانان بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران بعثت پیامبر اکرم(ص) در ایام ائمه اطهار(ع)، یاران زر، زور، نفاق و مشرکان همواره در برابر نور اسلام ایستادند تا نور خدا را خاموش کنند، افزود: اسلام همیشه عدالت را رعایت می کند. این حقیقت اسلام است که هر گاه منتشر شود با آن مخالفت می کنند.

3fb88f38 897a 449d 987f 98d015f1fb78 خبر خاکستری

سردار سلامی خاطرنشان کرد: وحی جدیدی از اسلام برای نجات بشریت از جهل جدید و نجات مسلمانان و عظمت، زنده نگه داشتن تمدن اسلام و وحی در جامعه و عبادت خداوند متعال و جایگزینی اخلاق، معنویت و ایمان به جای شرک کفر و الحاد و ابتذال نسبت به عظمت و سربلندی و شکوه و شکوه و جمال اسلام و مسلمین با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و با این اهداف بزرگ حرکتی عظیم در عصر تسلط نیروهای شیطانی در تاریکی جدید آغاز شد.

وی گفت: در دل امام خمینی (ره) معجزه بود که در گورستان جهل و زمانی که استعمار و استبداد در جامعه رخنه کرد و خبری از اسلام و عزت و جلال آن نبود و شکوه معنوی مسلمانان رو به زوال بود. و غیر مسلمان مسلمانان مسلط بودند و عدالت و دنیای مستضعفان نبود و چیزی به نام جهان اسلام نبود، انقلاب اسلامی ظهور کند تا نور خدا خاموش نشود.

این مقام مسئول گفت: این بار مسلمانان و ملت عزیز ایران که مفتخر و همچنان عزیز و شایسته احترام هستند، با شکار خاطرات و عبرت های غم انگیز از جنگ های صفین، نهروان و جمل و واقعه عظیم عاشورا دستگیر شدند. در سال 1961 و درسی از تاریخ اعتصاب. خوردن امام جماعت در مسجد کوفه و تنهایی امام حسن مجتبی در مقابل معاویه و با این درس های سخت و سخت و دردناک و با آرزوهای 1400 ساله تصمیم گرفتند که امام خود را در میدان جنگ و 600 هزار نفر تنها نگذارند. در استان زنجان 535 شهید جمع کثیری از مردم زنجان برای اثبات این جامعه به جبهه شتافتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: زنجان به سروهای رفیع شهادت گلستان، معلمان استقامت، حاملان عظمت و کرامت، امنیت، آرامش و سرافرازی و البته شهدا هرگز نمی میرند و شناسنامه خود می بالد. کارت ها را نمی گیرند و همیشه زنده و نزدیک به خداوند متعال استوار و شاد هستند.

سردار سلامی ادامه داد: شاد باشید خانواده های شهدا. خداوند شهدای شما را سعادت بخشیده است و شفیعان ما در پیشگاه خداوند هستند و هر خیری که به خدا بدهید در آخرت خواهید یافت و خداوند شهدا را برای شما برمی گرداند».

وی گفت: در دنیای نابرابر امروز استقلال، آزادی، عزت، صلح و ایمان بدون مقاومت به دست نمی آید. مستکبرین در ظاهر سلاح بیشتری دارند و قدرت اقتصادی قوی تری دارند و در غیر این صورت مغرور نمی شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جهان اسلام یکی از اهداف کلیدی دشمن است و نمی توانند آن را در قدرت ببینند، گفت: آنها معتقدند شکوه و اقتدار و امپراتوری آنها بر جهان بر مسلمانان مسلط است و بدون داشتن جهان اسلام قدرتمند نیستند. آنها از مسلمانان می خواهند که نگذارند سرنوشت شما حاکم شود که نقطه اصلی ایران اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سرنوشت سوریه، لبنان، یمن، عراق، افغانستان را می بینید که چگونه کشورها را اشغال می کنند و مسلمانان را مجبور به ترک خانه هایشان می کنند و آیا می توان ایستاد. بالا و تماشا کن

سردار سلامی یادآور شد: به رحمت خدا و به قدرت رهبر فرزانه که الهام گرفته از منطق قرآن و قدرت پیشوایان معصوم ما هستند که با دلی بلند و مطمئن و ذهنی هوشیار ایستاده و ستون خیمه تمدن اسلامی، ملت های مسلمان به ویژه ایران است. او از تاریخ آموخته است که به سخنان رهبرش گوش فرا دهد و حرکات خود را با آهنگ حرکات او تطبیق دهد، در میدان و صحنه بماند و در جهاد پافشاری کند. دشمن را از سرزمین های اسلامی دور کنید.

وی گفت: دشمن علاقه مند است در کشورهای اسلامی خیمه بزند، اما هنر انقلاب اسلامی این است که تا زمانی که خداوند به امام حسین (ع) اجازه دهد، یک نیروی مؤثر مسلمان بسازد و در راه آرمان امت اسلامی شهید شود. ع) تقدیم شود.فدای اسلام شود.«همچنین فدای اسلام.

136a3822 8930 48f5 b38e 4684ba0bc53e خبر خاکستری

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اسلام در لبنان، سوریه، عراق، یمن و اقصی نقاط جهان اسلام به قدرت رسیده است و در مقابل این تهاجم ایستادگی می کند تا دشمن بمیرد و طراوت و اقتدار گذشته در دشمنان نباشد و سردمداران آنها افسرده شوند. و سربازانشان خسته و اسلحه‌هایشان فرسوده شده است، اما مسلمانان مشتاقانه شهادت می‌دهند و از حرکت بازنگشته‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: زمانی که حاج قاسم سلیمانی و مهندس مهدی در عراق به شهادت رسیدند نشان داد که دشمن نمی تواند نفوذ این افراد را تحمل کند و این برای آمریکا غیرقابل تحمل بود.

سردار سلامی ادامه داد: شهدای شما نظاره گر این داستان جانسوز هستند و رهبر بزرگ ما 32 سال این پرچم را تا امروز در دست داشته و با دستان خود به حول و قوه الهی این پرچم به دست حضرت ولیعصر(عج) خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز سیاست محکمی برای بستن دست زورمندان و دادن آزادی عمل به مسلمانان دارد، افزود: امروز به برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی میدان جهاد مملو از جوانان پرشور و ایران است. در جاده پیشرفت.» او قرار گرفت و تحریم ها را پشت سر گذاشت و استکبار فرار کرد و جانی برای عمل نداشت.

این مقام مسئول یادآور شد: اراده سیاسی آمریکا مانند گذشته موثر نیست و در نبرد سیاسی اسلام پیروز شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما از متن میدان سخت صحبت می کنیم و توسعه را می بینیم و شما هم می بینید و می شنوید و فرار دشمنان بزرگ مفتضح است چرا که امروز دنیا یک دنیا نیست. دنیایی که دشمن تنهاست

سردار سلامی گفت: همه جریانات دشمنان و شکست آنها در بحث سوخت و بنزین و فرار آنها از افغانستان و سایر کشورهای اسلامی را شاهد بوده ایم و خواهیم دید زیرا جامعه اسلامی جای امنی برای هیچ اشغالگری نیست اسلام اجازه نمی دهد.»

وی ادامه داد: وقتی امام، امت و مکتب اسلام به عنوان سه رکن اصلی عظمت، شکوه و شکوه تمدن اسلامی در هم تنیده شوند، هیچ نیرویی نمی تواند بر مسلمانان مسلط شود و ارتش اسلام هرگز اجازه نخواهد داد که دشمنان با ابرهای تیره در برابر خورشید قرار گیرند. اسلام. بایستید و آن را خاموش کنید.

این مقام مسئول یادآور شد: این ملت همیشه موفق بوده و امروز در مراحل پایانی و در آستانه تسخیر رهبران بزرگی هستیم که در مقابل تحریم ها مقاومت کردند و بر فشارهای سیاسی غلبه کردند و عملیات روانی و جنگ رسانه های دشمن را بدنام کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت ولایتمداری ملت ایران اسلام عزیز و میراث ماندگار شهدا باقی است و دشمنان در خار و ذلت به سر می برند.

سردار سلامی با تقدیر از شرکت کنندگان در 3535 کنگره شهدای استان زنجان گفت: این کنگره به منظور بزرگداشت شهدای ابوالفضلی در زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید