نام سردار سلیمانی باعث لرزه دشمنانش شد

ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797122

جلال مقامی صداپیشه و مجری پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران گفت: نام سردار سلیمانی لرزه بر دشمنان انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال مقامی بازیگر، بازیگر و مجری پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در صبح زاگرس گفت: از عظمت سردار سلیمانی کم گفته ایم.

وی افزود: عظمت سردار سلیمانی در ایران و جهان شناخته شده بود. سردار سلیمانی خاورمیانه را تکان داد و نام سردار سلیمانی لرزه بر دشمنان انداخت و دشمنان حتی از نام او نیز ترسیدند.

دوبلور پیشکسوت گفت: زبان از وصف سردار سلیمانی مردی بزرگ عاجز بود، او در گذشته نترس و شجاع بود، از درجه و اندازه این مرد سخنگو خبری نیست.

جلال مقامی گفت: همانطور که دیدیم سردار سلیمانی در سخنان خود اشاره کرد که داعش تا سه ماه دیگر نابود می شود و دیدیم که این سردار بزرگ اسلام در نگاه این سردار که به نجابت می نگریست چگونه نابودی داعش را رقم زد. و عظمت را دید

وی گفت: صحبت از سردار سلیمانی در حرف ها نمی گنجد، دوست دارم الان از حضور او بهره ببرم، فردی که تواضع و نجابت را از چشمانش می تابید، اقدامات و مجاهدت های او ایران را به اولین کشور خاورمیانه تبدیل کرد. “

جلال مقامی دوبلاژ، گوینده، مدیر دوبلاژ و بازیگر ایرانی است که با اجرای برنامه مناظر نیز شناخته شده است.دوبله بی نظیر او در سریال لبه تاریکی یکی از شاهکارهای مگامی است. از مشهورترین آثار این مقام رسمی می توان به آثاری چون «لورنس عربستان سعودی به جای عمر شریف»، «شکوه علفزار»، «ارتش مخفی»، «پوآرو»، «شرلوک هلمز»، “هشدار برای کبرا” 11 به جای سمیر “.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید