ناکارآمدی نمایندگان کردستان در جذب سرانه بودجه 1401/ سهم هر کردستان کمتر از 200 هزار تن است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، نزدیک به 2 سال از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1377 می گذرد، انتخاباتی که اگرچه انتظار می رفت بعد از سال ها دستاوردهای زیادی برای استان کردستان داشته باشد که نشد!

متأسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را می توان ضعیف ترین نمایندگان از نظر سخنرانی دانست که حتی نمی توانند در مراسم تحلیف استاندار کردستان یک سخنرانی ساده داشته باشند چه برسد به دفاع از حقوق استان در مقابل نمایندگان مجرب سایر استان ها.

این مشکل در توزیع سهم ناچیزی از بودجه سال 1401 مشهودتر است که سهم هر کردستان از این بودجه کمتر از 200 هزار تن در سال است.

جای تعجب است که نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی چه نقشی دارند چرا که اگر نبودند حداقل همان بودجه کمتر از 200 هزار تنی برای استان تصویب می شد و در واقع می توان گفت; حضور یا عدم حضور نمایندگان ما تاثیری در تعیین بودجه استانی نداشت.

دردناک است که نمایندگان این دوره در استان کردستان را نمایندگانی انقلابی می دانند و صد برابر دردناکتر که ملاک انقلاب محسوب می شوند و منتقدان در صورت انتقاد، نمایندگان ضد انقلاب و ضد انقلاب می خوانند. ! اما چه چیزی باعث می شود که یک مرد در سیمای نماینده مجلس چنین توهماتی ایجاد کند که خود را فراتر از مردم و معیار نظام بداند! در حالی که هیچ اقدام انقلابی در کارنامه 2 ساله او وجود ندارد؟

متأسفانه نمایندگان کردستان در این دوره از مجلس شورای اسلامی مانند قربانی سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کودکی که به تازگی مدرسه را شروع کرده و نمی تواند با دانش آموزان دیگر صحبت کند و گویی نه با رای مردم رفتار می کنند. در سمت فرهنگ و هنر وارد مجلس شورای اسلامی شد.

بی شک بی اطلاعی نمایندگان کردستان از وضعیت واقعی خود در 2 سال گذشته بزرگترین ضربه را به مردم استان وارد کرده است و با این تقسیم بودجه سال آینده می توان گفت که در عمل 3 سال عمر نمایندگان مجلس در بی پروایی و بلاتکلیفی . . او فقر را پشت سر می گذاشت و از توسعه برای روستا دور بود!

باید دید نمایندگانی که تمامی صفحات شبکه های اجتماعی را با بیانیه ها، عکس ها و دستاوردهای خود برای ارائه آسفالت جاده روستایی (که آن هم در حیطه وظایفشان نیست و اقدام دولت محسوب می شود) پر می کنند، در چهره این ردیف بودجه کمیاب.به افکار عمومی استان کردستان پاسخ دارند!

دیدگاهتان را بنویسید