نزدیکی و همدلی مدیران مستلزم اجرای تصمیمات / افراد است

ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796529

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه نزدیکی و همدلی مدیران برای اجرای تصمیمات ضروری است، تاکید کرد: مردم نتیجه کار را می خواهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری قم گفت: خواهد بود.

وی ادامه داد: در این سفرها همه باید همگرایی و همدلی داشته باشیم که عواقب آن در زندگی مردم روشن می شود و اگر این حمایت وجود داشته باشد آثار این تصمیمات در زندگی مردم آشکار می شود.

البته پیگیری اداری کافی نیست

رئیس جمهور کشورمان بابیان اینکه مردم خوب می فهمند و رصد می کنند و اگر منطقی به آنها گفته شود متوجه می شوند، گفت: قطعا این مسیر برای پیگیری اداری کافی نیست.

حجت‌الاسلام رئیسی بابیان اینکه آنچه ما برای آن تلاش می‌کنیم، تلاش و پشتکار است که سرمایه‌های انقلاب را تضعیف می‌کند.

مدیران نباید از پیگیری در سطح گزارش راضی باشند

وی ادامه داد: از این رو از مدیران می خواهم در سطح گزارش دهی و افشاگری بر این موضوعات نظارت نکنند، بلکه کارهای و اقداماتی را انجام دهند که با همکاری همه مدیران و احساسی که کارکنان از کار دارند، محقق می شود.

رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه در این زمینه کار جهادی نیاز است، گفت: در کار جهادی دشمن نمی خواهد ما را حل مشکل یا کار ببیند، بنابراین پیگیری اداری کافی نیست.

حجت الاسلام رئیسی افزود: در این حوزه در چهار حوزه باید پاسخگو باشیم. همه ما باید اولاً مدیر باشیم، اول در پیشگاه خداوند، دوم مسئول شهروندان و عموم مردم، سوم مسئول ارباب رجوع و چهارم مسئول مدیران و سلسله مراتب ناظران اداری.

ما باید در مجموعه کوم اقدام ویژه ای انجام دهیم

وی با بیان اینکه در شهری که 6 هزار شهید و 12 هزار جانباز تولید کرده است، حکمرانی مسئولیت بزرگی است، یادآور شد: باید در مجموعه قم که سرچشمه انقلاب اسلامی است اقدام ویژه ای انجام دهیم، مجموعه استان باید صیانت شود. حفاظ بر روی دست آنها همه صاحبان خرد و اندیشه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید