نساجی امسال جایگزین شد/ اگر ورزشگاه آزادی منسوخ شود، استقلال و پرسپولیس کجا خواهند رفت؟!


ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844086

ما نمی توانیم به باشگاه هایی که ورزشگاه ندارند فشار بیاوریم.

رئیس کمیته برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فرض کنید ورزشگاه آزادی تعطیل است. استقلال و پرسپولیس کجا باید بروند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره لغو دو بازی لغو شده لیگ بیست و یکم گفت: بر اساس قوانین حاکم بر مسابقات، تصمیم گیری برای برگزاری این مسابقات در این فصل به دادگاه واگذار شده است. تایید ورزشگاه باید توسط سازمان های شرکت کننده در میزبانی تایید کننده اصلی باشد. زمانی که دو تیم از استان خارج می شوند باید تاییدیه اداره کل، هیات فوتبال و شورای تامین را داشته باشند.

وی همچنین گفت: تهران نیز میزبانی نکرد، نساج خواستار ورزشگاه جایگزین دیگری شد. تا روز آخر تلاش کردند و ما در کنارشان بودیم. مازندرانی گفت بازی را نمی برد. با اینکه تیم خوبی بود، نساجی ها جابه جا شدند و ورزشگاهشان در حال ساخت بود. 3 ورزشگاه در حال ساخت است و مشکل همین است. در حال حاضر برای قدردانی از ورزشگاه ملوان انزلی، تیم قدیمی و تاریخی کشور به انزلی می روم و می دانم پر از ایراد است.

مهدی درباره پوشیدن ورزشگاه گفت: فرض کنید ورزشگاه آزادی کار نمی کند. استقلال و پرسپولیس کجا باید بروند؟ 2 ورزشگاه خوزستان، تهتی و شهید وطنی ساری در تهران را از دست دادیم و برگزاری مسابقات سخت شد. مشکل بزرگ این است که هیچ کدام از تیم ها صاحب ورزشگاه نیستند و چقدر می توانیم به آنها فشار بیاوریم؟

وی در پایان درباره شروع فصل بیست و دوم در رابطه با برنامه برتر فوتبال گفت: با مربیان مختلف صحبت کردیم و 2 نظر مطرح شد. بعضی ها می گفتند لیگ را زودتر شروع کنید و بقیه را کم کنید و بعضی ها گفتند تعطیلات پیش فصل را زیاد کنید تا لیگ دیرتر شروع شود. به همین دلیل در پایان هفته آینده یک وبینار داریم تا مربیان درباره شروع لیگ صحبت کنند. آخرین ساعت لیگ هفته سوم مرداد ماه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید