نسخه ویژه نابینایان «این گروه خشن» منتشر شد.

ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779443

جهانگیر کوثری فیلم «این گروه خشن» ساخته سام پکینگپا را برای نابینایان توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نسخه ویژه فیلم کلاسیک «این گروه خشونت‌آمیز» به کارگردانی سام پکینگپا از پنجشنبه 6 آبان توسط گروه سوینی اکران می‌شود. جهانگیر کوثری این فیلم را برای نابینایان توضیح داد.

این فیلم پنجشنبه ساعت 19 از رادیو سوینا پخش می شود و سپس در سایت سوینا قرار می گیرد.

کنترل و ضبط متن بر عهده کیوان کتیساریان است و متن داستان این فیلم توسط شیدا محمد طاهر نوشته شده است. این برنامه در استودیو فراز ضبط شد و مسعود زرگران نیز صداگذاری آن را تدوین و میکس کرد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سویناگروپ به نشانی www.sevinagroup.com به فایل صوتی فیلم های توضیح داده شده دسترسی پیدا کنند.

Svina (سینمای نابینایان) هر ماه یک نسخه ویژه از فیلم های کلاسیک به یاد ماندنی Blind 2 را با هنرمندان منتشر می کند.

این گروه پیش از این نسخه توصیفی از فیلم های کلاسیک «کازابلانکا» با صدای سحر دولتشاهی، «دزد دوچرخه» با صدای محسن بهرامی، «بر باد رفته» با صدای شبنم مقدمی، «روانی» با صدای سحر دولتشاهی را منتشر کرده است. با صدای محسن بهرامی صدای حبیب رضایی، «در بارانداز» با صدای الهام کردا، «دزیره» با صدای هنگامه قاضیانی، «ربوکا» با صدای ترانه علیدوستی، «دوازده مرد خشمگین» با صدای مهدی پاکدل، «همشهری کین» با صدای پریوش نظری، «محمد رسول الله (ص)» با صدای امین تارخ، «اشک ها و لبخندها» با صدای مهتاب کرامتی، «پرندگان» با صدای پانته آ پناهی، «سیندرلا» با صدای ویشکا آسایش، «آخرین تپه اسلحه از بهروز شعیبی»، «داشتن و نداشتن» اثر افشین هاشمی، «جادوگر شهر» از «اوز» از شقایق دهقان، «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» به نویسندگی پارسا پیروزفر، داستان نیمروز اثر سجاد افشاریان، جنگل گامپ اثر محمد بحرانی، کرم در برابر کرم نوشته باران کوثری، آمادئوس اثر رضا یزدانی انتشارات درهش اثر رضا بهبودی و خوشه هایی از خشم» با صدای علی دهکردی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید