نقش ارزشمند زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904481

نشست فرماندار شهرستان لنده با بانوان این شهرستان همراه با ارائه پیشنهادات، طرح ها و ایده ها و انتقادات آنان از کمبودها و نیازهای حوزه بانوان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ؛ فرماندار شهرستان لنده با دعوت از بانوان این شهرستان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی، قرآنی و ورزشی به همراه پیشنهادات، طرح ها و ایده های آنان و انتقادات آنان از کمبودها و نیازهای بانوان این شهرستان را دعوت کرد. میدان در سالن جلسات به مدیر برگزار شد.

مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان لنده در ابتدای این جلسه با اشاره به نقش بانوان در توسعه و پیشرفت جامعه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نقش بانوان همواره یک نقش بوده است. نقش مفید و مؤثری در تحقق اهداف عالیه انقلاب دارد».


6480624c c2f2 408e ac94 1555afe5ac2c خبر خاکستری

زینب پرهام گفت: حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی و سایر عرصه های شغلی موفق به رفع اکثر نیازهای کشور شده است.

وی گفت: حضور مستمر زنان در امدادرسانی و امداد رسانی در جبهه های جنگ در طول هشت سال دفاع مقدس، نشان افتخار زنان ایران اسلامی است که دوشادوش مردان و رزمندگان خود برای دفاع از ارزش ها جنگیدند. و آرمان های انقلاب


27d7b85c d4a4 4d4b b1bd 9245f0095c82 خبر خاکستری

در زیر تعدادی از بانوان با انتقاد از نبود پزشک زنان در هفته در شهر لنده خواستار رفع این مشکل شدند همچنین برخی دیگر از نیازهای بانوان شهرستان لنده به پارک بانوان و نبود امکانات ورزشی و تفریحی سالم از زنان این شهر هم گلایه کردند.

در ادامه فرماندار شهرستان لنده با اشاره به نقش زنان در رهبری و توسعه متوازن جامعه گفت: نقش زنان در دین مبین اسلام نقش ارزنده ای است زیرا افراد نادری مانند حضرت خدیجه کبری (س) و حضرت فاطمه (علیها السلام) در تعالی. دین اسلام تا پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت علی (علیه السلام) کاملاً روشن است.

جلال دانش گفت: حضور زنان در اوایل انقلاب اسلامی و نقش مؤثر آنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در آن روزهای خفقان و سخت و حتی زندانی شدن آنان توسط ساواک، گواه روشنی بر حضور مفید و ارزشمند آنان است. در انقلاب اسلامی


2b11e51d 1556 4fe2 9d2b b44c20ea2f3b خبر خاکستری

وی گفت: این حضور در دفاع مقدس پررنگ‌تر بود زیرا در خط مقدم در کمک‌رسانی و پشتیبانی جنگ بسیار مفید و ارزشمند بود و این حضور هرگز از خاطره ملت ایران پاک نخواهد شد.

فرماندار لنده گفت: حضور فعال و موثر بانوان در عرصه علمی و دانشگاه های کشور و نقش آنان در جهش علمی کشور در همه عرصه ها بر همه ما کاملا مشهود و آشکار است.

وی تاکید کرد: حضور بانوان محجبه در عرصه ورزش و کسب عناوین و قهرمانی های متوالی کشوری در مسابقات کشوری و جهانی نشان از حضور فعال بانوان در این عرصه دارد.

دانش گفت: در جوامع غربی به زن به عنوان کالا نگاه می شود، در حالی که در اسلام زن همیشه مورد احترام بوده است.

وی گفت: داشتن پزشک زنان و برخورداری از حقوق شهروندان در استفاده از پارک و تفریحات سالم حق طبیعی زنان است و قول پیگیری و تحقق خواسته های شما را می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید