نقش جشنواره عمار در اعتلای سینما انکارناپذیر است

ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799766

محمد حیدری گفت: یکی از مزیت های جشنواره عمار، شبکه گسترده اکران عمومی است که طی آن آثار در شهرها و روستاها نمایش داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ البرزی یکی از شرکت کنندگان جشنواره عمار در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: فلسفه برگزاری جشنواره عمار خلق آثار ارزشمند با مشکلات روز کشور است.
محمد حیدری ادامه داد: این جشنواره اولین بار با موضوع قیام در سال 88 برگزار شد و در دوازدهمین دوره با موضوعات متنوع و ارزشمند برگزار می شود.
وی افزود: در جشنواره های مختلفی که سالانه در کشور برگزار می شود، موضوعات جشنواره عمار ضمن تنوع بخشی، محتوا و مفهوم ارزشمندی را به مخاطب منتقل می کند.
این هنرمند گفت: از سوی دیگر این جشنواره به دل مردم شکل می گیرد و همه گروه های سنی می توانند با کمترین ساز فیلم بسازند و در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.
حیدری گفت: حضور امیدوارکننده جوانان پرشور نقطه قوت جشنواره عمار است و هر سال بر تعداد آنها افزوده می شود.
وی ادامه داد: دورافتاده ترین روستای کشور با ایده ای بکر در این جشنواره شرکت می کند و این به نظر من در جشنواره های دیگر وجود ندارد.
این هنرمند تاکید کرد: برخی از فیلم ها واقعا عمیق و تکان دهنده هستند. گاهی حسادت می کنم چون خودم کارگردان هستم و ای کاش آن زمان چنین فضایی وجود داشت و او از ما حمایت می کرد.
حیدری گفت: یکی از مزیت های این جشنواره، شبکه گسترده اکران عمومی است که آثاری را در شهر و روستا به نمایش می گذارد تا علاوه بر آشکارسازی استعداد کارگردانان، تاثیر بسزایی در بالا بردن تفکر مردم داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره عمار در دوره دوازدهم به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده است و این نزدیکان رسالت بزرگی بر عهده دارند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید