نقش حاج قاسم در حفظ قدرت و حمایت از جبهه مقاومت غیر قابل انکار است

ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797997

نجفعلی کرمی گفت: نقش حاج قاسم سلیمانی در حفظ قدرت، سازماندهی و حمایت از جبهه مقاومت غیرقابل انکار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیوانگا، نجفعلی کرمی امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در هرسین اظهار داشت: نقش حاج قاسم سلیمانی در حفظ قدرت، سازماندهی و حمایت از جبهه مقاومت غیرقابل انکار است.

وی افزود: با توجه به تمامی مذاهب و مذاهب حاضر در کشورهای محور مقاومت، نقش حاج قاسم در نجات این کشورها بسیار موثر است.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می ترسند.

کرمی گفت: در بحث قدرت نظامی پس از شهادت حاج قاسم و انتقام خون شهدای جبهه مقاومت، پایگاه عین الاسد مورد حمله موشکی قرار گرفت و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دوران به پایان رسیده و امروز می بینیم که در آخرین رویارویی جبهه مقاومت فلسطین با اسرائیل، جبهه مقاومت هزاران موشک به سرزمین های اشغالی ارسال کرده است.

دشمن با شهادت شهید سلیمانی در محاسبات دچار خطا شد

درادامه مسلمین حجت الاسلام والمسلمین فاطمی ضمن تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جبهه مقاومت و همچنین رهبر جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان در محاسبات اشتباه کرده اند زیرا امروز امام حسین عاشورا به دانشگاه تبدیل شد و فارغ التحصیلان این مدرسه در سراسر جهان طلایه داران ظهور حضرت علی (ع) هستند.

وی با بیان اینکه محسن حججی در مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی آموزش دیده است، افزود: دشمن در محاسبات اشتباه کرده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: و این بار دشمنان با تشکیل جبهه استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار و اتاق فکر در محاسبات اشتباه کردند در حالی که تا زمانی که این فرهنگ و مکتب وجود دارد نمی توانند به اهداف خود برسند. “.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود می خواستند پایگاه های دائمی در منطقه ایجاد کنند و کشورهای مسلمان را نابود کنند اما یکی از دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) به عنوان شخصیت در حال ذوب شدن در اهل ولایات است. -باطع(ع) و ولایت فقیه، با دشمنان خود مقابله می کند تا اینکه می بینیم شهید سلیمانی در زمان حیات خود همه توطئه های دشمنان را در منطقه خنثی کرده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: فکر نمی کردند بعد از حاج قاسم سلیمانی وجود این سرباز بزرگ اسلام مکتبی را تشکیل دهد که امروز برای دشمنان از خود حاج قاسم خطرناکتر باشد.

وی افزود: آنها فکر می کردند بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی منفعلانه عمل می کنیم و جوابی به آنها نمی دهیم، اما همه دیدند که چگونه در میان بی اعتمادی به اقدام و اولین قدم به مجهزترین پایگاه آنها رفتیم. طی دو سالی که از حرکت انقلابی سپاه پاسداران می گذرد، برخی از فرماندهان نظامی آمریکایی هر بار تلفات جدیدی را کشف کرده اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: جمهوری اسلامی در گام دوم به دنبال انتقام استراتژیک در منطقه بود تا جایی که امروز خون پاک حاج قاسم سلیمانی پس از 20 سال ذلت، افغانستان را مجبور به عقب نشینی نیروهای آمریکایی کرد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: خون پاک شهدای جبهه مقاومت باعث شده است که آمریکا امروز در افغانستان، عراق و سوریه در انزوا قرار گیرد و به دلیل هسته های مقاومت شکل گرفته در منطقه، این نیرو قادر به ایستادگی در برابر ایران نیست.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: امروز دشمن می داند که تنها راه غلبه بر ایران اسلامی این است که جوانان ما را از انقلاب و نظام دلسرد کند و بذر ناامیدی را در دل مردم بکارد. البته امروز در کشور ما مشکل اشتغال و معیشت وجود دارد، «بر این اساس انتظار می رود دولت سیزدهم نسخه فوری برای حل این مشکلات داشته باشد.

وی افزود: مردم باید بدانند که مشکلات نباید باعث شود از انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) فاصله بگیریم. اگر امروز همه در این شهر جمع می شویم و برای این مجاهد شهید عزاداری می کنیم، باید بدانیم راه این مجاهد شهید با تسلیم ولایت فقیه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید