نقش سپاه و قرارگاه خاتم در اجرای طرح آبرسانی غدیر خوزستان


ساعت: 21:03
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894779

سردار سرلشکر حسین سلامی با برشمردن خدمت باشکوه قرارگاه حاتم الانبیاء به مردم خوزستان در تکمیل و اجرای طرح آبرسانی غدیر گفت: رفع مشکل آب در برخی مناطق کشور از اولویت های کاری است. سپاه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، پس از تکمیل و اجرای «ابر پروژه آبرسانی غدیر» توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و برگزاری مراسم بهره برداری از آن با حضور رئیس جمهور افتخاری جمهوری اسلامی ایران و ورود سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از تلاش های جهادی و انقلابی قرارگاه سازندگی حاتم قدردانی کرد. الانبیاء و مهندسان، متخصصان و مدیران فداکار، پرتلاش و مصمم بخش دولتی و خصوصی در این حوزه.

وی در این پیام گفت: خداوند متعال را شاکریم فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) که این فرصت را به ما داد تا پاسخگوی یکی از نیازهای اساسی و اولویت دار کشور با سرعت مثال زدنی در کار انجام می شود.” اجرای طرح ناتمام آبرسانی غدیر در استان خورستان و دغدغه مردم دلسوز، مؤمن، مقاوم، مجاهد، مؤمن و فهیم، 26 شهر و 1600 روستای این استان از آب شرب مرغوب و پایدار و بی نظیر بهره مند هستند. رکورد در اجرای پروژه های آبرسانی در مقیاس بین المللی.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فعالیت های عمرانی و عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه دفاع مقدس و یکی از ممتازهای باشکوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازندگی است. بزرگترین انتقال آب شرب در غرب آسیا نماد اراده ایرانیان و محصول یک عملیات پیچیده فنی و مهندسی و هماهنگی و هم افزایی کلی عناصر این طرح بی نظیر است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: حل مشکل آب در برخی مناطق کشور را از اولویت های سپاه پاسداران و قرارگاه حاتم می دانیم و به ملت بزرگ ایران اسلامی این اطمینان را می دهیم که نیروهای انقلابی در این زمینه نقش آفرینی خواهند کرد. سازمان مردمی و انقلابی سپاه پاسداران به رهبری قرارگاه سازندگی حاتم. انبیاء (ع) و مشارکت و هم افزایی سایر توانمندی های ملی به فضل الهی در آینده ای نه چندان دور با وجود چالش کم آبی با سرعت بیشتری و با حمایت دولت محترم و هموطنان عزیز ادامه خواهد داشت. ، شاهد کاهش مشکل آب شرب و نگرانی هستیم در نتیجه در سایر مدارس کشور خواهیم بود.

وی همچنین در این پیام ضمن قدردانی از زحمات دولت محترم و لزوم فراهم کردن بسترهای نقش آفرینی بخشهای مختلف در جهت توسعه و تعمیق خدمات مشترک و دلسوزانه دستگاههای اجرایی و نهادی کشور تاکید کرد: همانطور که بارها گفته ایم، ما در امام مدرسه و رهبر معظم انقلاب آموخته ایم که بهترین راه مبارزه با آمریکا و دشمنان انقلاب و نظام، خدمت به مردم است و قطعا اقدام اخیر این است. الگویی که در این مبارکه خلاصه می شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید