نمایشگاه بازار ایده، خانه و مداحان در بیرجند افتتاح شد


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882095

نمایشگاه بازار ایده ها، خانه ها و هواداران با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقنمایشگاه ایده، خانه و مداحان صبح امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و جمعی از مردم استان افتتاح شد. مدیران نمایشگاه بین المللی بیرجند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: بانوان به عنوان هویت زنانه خود با قدرت کنار هم آمدند و این نمایشگاه خوب را ایجاد کردند.

فرشته اسدزاده با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه حضور بانوان غیور خراسان جنوبی و مدل های زن گام سوم در اعلامیه گام دوم انقلاب است، گفت: بانوان خراسان جنوبی ثابت کرده اند که استعدادهای بالایی دارند. که باید با حمایت مسئولان شکوفا شود .

وی با بیان اینکه می توان ادعا کرد که مشاغل خانگی را به سمت مشاغل خانوادگی در خراسان جنوبی سوق داده ایم، خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور بانوان هنرمند، بانوان دانش بنیان، بانوان در عرصه محصولات کشاورزی و باغی و… هستیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه با هدف نشان دادن هویت زنانه بانوان استان برگزار می شود، افزود: بانوان به عنوان هویت زنانه خود گرد هم آمدند و این نمایشگاه خوب را ایجاد کردند.

باید بگویم؛ در این نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان استان در زمینه های مختلف صنایع دستی، کشاورزی و باغداری محصولات بدیع و تحول آفرین در 200 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا 24 تیرماه در نوبت عصر از ساعت 17 الی 22 پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید