نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «هبوط شیطان بزرگ» در یزد برگزار شد

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781319

به مناسبت 13 آبان در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع “هبوط شیطان بزرگ” برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه هژمونی و قدرت آمریکا در حال فروپاشی و از بین رفتن است. «شیطان بزرگ» در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد در معرض دید عموم قرار گرفت.

کوچک زاده افزود: در این نمایشگاه مجازی 20 پوستر منتخب هنرمندان و گرافیست های کشور با موضوع 13 آبان و استکبارستیزی به نمایش درآمد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را نمایش هویت شیطانی و اهریمنی شیطان بزرگ با استفاده از زبان هنر و انتقال و اشاعه آن در بین جوامع دانست و تصریح کرد: هنر بهترین و مؤثرترین راه برای روشنگری و آگاه سازی ملت ها و ملت هاست. اهداف، شرارت ها و شرارت های آمریکا، رژیم صهیونیستی و ظالمان آنها در منطقه و جهان را نشان می دهد.

رئیس حوزه هنری استان گفت: علاقه مندان برای مشاهده این آثار می توانند به سایت artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرام artyazd@ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید