نمایشگاه مشاغل خانگی در قزوین برگزار می شود


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843400

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی امام خمینی (ره):

احمد خورگامی از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در 16 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد خورگامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: توسعه کسب و کار داخلی نقش مهمی در توسعه اشتغال و کارآفرینی دارد و برگزاری نمایشگاه ها بستر بسیار خوبی را برای دیدار و تعامل با فعالان این حوزه فراهم می کند.

وی افزود: با توجه به برپایی این نمایشگاه مهم کسب و کار داخلی، در راستای حمایت از کالای ایرانی و ارائه دستاوردها و توانمندی های فعالان مرتبط در این زمینه، در دستور کار این شرکت نیز برگزاری نمایشگاه فوق از تاریخ 16 لغایت 20 خرداد ماه با همکاری برگزار می شود. جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

مدیر نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: بیش از 130 شرکت کننده از استان قزوین در زمینه صنایع دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، کیف و کفش، گیاهان دارویی و غیره حضور دارند. محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه ها و کارگاه های آموزشی رایگان در طول برگزاری نمایشگاه از برنامه های همراه نمایشگاه فوق الذکر خواهد بود.

این مقام مسئول اعلام کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید