نماینده روسیه از ایجاد جو علیه مذاکرات با ایران در وین انتقاد کرد


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809352

نماینده روسیه در مذاکرات وین از فضای ایجاد شده برای مذاکرات هسته ای ایران انتقاد کرد و همچنین از دیدار با دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به فضای ایجاد شده در مذاکرات هسته ای با ایران واکنش نشان می دهد.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: با نزدیک شدن به توافق بازگشت برجام، مخالفان توافق هسته ای در انظار عمومی فعال تر شده و سعی می کنند فضای ناسالم را در اطراف مرحله نهایی مذاکرات ایجاد کنند. در وین.»کردن.

نماینده روسیه همچنین از دیدار خود با دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد و گفت: امروز با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی آقای رافائل گروسی دیدار کردم. ما درباره موضوعات مربوط به برجام صحبت کردیم. آژانس بین المللی انرژی اتمی نقشی حیاتی در احیای توافق هسته ای ایفا می کند.

مذاکرات هسته‌ای وین در مقطع حساسی قرار دارد و علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران پیشتر گفته بود: «پس از هفته‌ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک شده‌ایم، اما تا زمانی که توافقی وجود نداشته باشد، هیچ توافقی صورت نمی‌گیرد. رسیدن به این هدف مستلزم واقع بینی، پرهیز از اسراف و توجه به تجربه 4 سال اخیر است. زمان آن فرا رسیده است که طرف های مذاکره کننده ما تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید