نماینده همدان: بی حجاب ها بهایی و جاسوس هستند

نماینده همدان: بی حجاب ها بهایی و جاسوس هستند

فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان حال روحی دارند، می گوید: فکر می کنند همه چیز تمام شده و می توانند هر طور که می خواهند حرکت کنند و از این فضا سوء استفاده کنند، این افراد قبل از این اتفاقات به حجاب پایبند نبودند. ، نحوه برخورد با این افراد روشن است و قانون ملاک است.

این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی جریان بهائیت می آید و مردم را به برهنه شدن تشویق می کند و به آنها گل می دهد، طبیعتاً یک مسئله امنیتی است که باید به آن رسیدگی شود. بخشی دیگر متاثر از جو است که قانون باید ملاک برخورد با آنها را معرفی کند.

فلاحی با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث حجاب اصلاحاتی انجام می دهد، گفت: مجلس و کمیسیون فرهنگ نیز به این موضوع پرداخته اند. نهادهای دولتی و قضایی نیز باید مراقب زیرمجموعه خود باشند زیرا برخی از افراد محجبه در نهادهای دولتی کار می کنند و باید طبق ضوابط با آنها برخورد شود. وزارت کشور مسئول رسیدگی به عدم حجاب در موتورسیکلت ها و خودروها و اماکن عمومی است. اما گاهی اوقات بی احتیاطی وجود دارد.

این نماینده مجلس با حمایت از پایان خدمات زنان محجبه گفت: کشورهای دیگر چه می کنند؟ در همه کشورها قوانین و قوانینی رعایت می شود که یکی از آنها محرومیت از خدمات اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید