نمایندگان مجلس با اجرای طرح رتبه بندی معلمان موافقت کردند

جمعی از فرهنگیان در حاشیه این تجمع ضمن گلایه از عملکرد کارکنان در گفت و گو با صبح قزوین اظهار داشتند: طرح همسان سازی و کاهش ساعت کاری معلمان اجرایی نشده و تحقق نگرانی های ما بی نتیجه ماند. “

پس از گذشت سالها ، کاربرد رتبه بندی معلمان هنوز پابرجاست!

این مربیان استقرار برابری آموزشی ، معیشت ، وضعیت و پاسخگویی را مهمترین خواسته های اساسی خود عنوان کردند و گفتند: چندین سال از طرح رتبه بندی معلمان می گذرد اما هنوز اجرایی نشده است و مسئولان و معتمدان باید در برابر معلمان پاسخگو باشند. ، اما نه آنها برای حل این مشکل به خود زحمت نمی دهند.

نبود زیرساخت های آموزشی مناسب و فضای مجازی در زمینه همه گیری کرونا از دیگر مسائل و نگرانی های معلمان و معلمان استان قزوین در حاشیه این تجمع بود.

5741dd66 a54a 4475 9951 12bfab7e799e خبر خاکستری

لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان ، اظهار داشت: با توجه به اینکه این طرح از الزامات مقام معظم رهبری است ، مجلس شورای اسلامی به اجرای آن توجه ویژه ای دارد. “

وی افزود: طرح رتبه بندی معلمان و فرهنگیان هفته گذشته در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شد و نمایندگان مجلس به آن رأی مثبت دادند؛ بر این اساس ، برخی از اظهارات تصویب شده است و قسمت دیگر تا هفته آینده در مجلس پیگیری می شود.

نمایندگان موافق رتبه بندی فرهنگیان هستند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: “تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس با اجرای طرح رتبه بندی معلمان موافق هستند زیرا معتقدیم معلمان مانند اساتید دانشگاه باید عنوان و مقام معلمان را داشته باشند. متفاوت است. “

سیاهکلی با اشاره به مزایای اجرای طرح رتبه بندی مربی گفت: اجرای این طرح علاوه بر مزایای مادی ، مزایای معنوی را نیز برای مربیان به همراه دارد که یکی از آنها ارتقای جایگاه معنوی آنها است.

وی در پایان با بیان اینکه برای اجرای طرح رتبه بندی ، اندازه سوابق و مزایای معلمان در نظر گرفته می شود ، گفت: اجرای طرح رتبه بندی مربیان نیاز به یک دوره زمانی دارد و این طرح در شورای نگهبان مورد بحث قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید