نواختن موسیقی برای خانم، خلاف شرع نیست

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نوازندگی خانم خلاف شرع نیست.


به گزارش

خبرگزاری موج


، عزت‌الله ضرغامی در مراسم افتتاح هتل مجلل چهارباغ اظهار داشت: سال گذشته به اصفهان سفر کردیم و از کنار زاینده رود گذشتیم و در مجاورت دو جوان نشستیم که موسیقی می‌زدند، مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و حتی نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد.

وی بیان داشت: حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصل مجمع تشخیص مصلحت نظام را صدور حکم ثانویه دانست و گفت: هیچ چیز خوب نیست و هیچ چیز سر جایش نیست کی شعر تر انگیزید خاطر که حزین باشد.

وی ادامه داد: شعر تر یعنی کار خوب، خلاقیت کی می‌تواند انجام شود.

ضرغامی گفت: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک قله‌ای این اوج امید هست و به معنای آن است امروز که به نزدیک های قله رسیدیم و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذراندیم نباید یک بار اضافه بر دوش مردم بگذاریم.

وی تصریح کرد: اصفهان قطب گردشگری است و دارای ظرفیت‌های گردشگری فوق العاده است و از زیر ساخت‌های مهم ساخت خانه‌های بوم گردی است و مهمان پذیر ها و هتل‌های یک ستاره است.

وزیر میراث فرهنگی اضافه کرد: هتل ۵ ستاره آبروی کشور و شاخص گردشگری جهان است در برخی از کشورهای همسایه رقم‌های بلندی گذاشتند هتل ۵ ستاره و ۷ ستاره ساختند.

وی گفت: به جز این هتل، دو هتل ۵ ستاره دیگر در دست ساخت است.

ضرغامی ادامه داد: کار هتل سازی عشق و حال خاصی می‌خواهد و از عهده افراد معمولی بر نمی‌آید و حتی اداره کردن آن را.

وی گفت: قرار بود از کارخانه ریسباف بازدید کنیم و زودتر در این ارتباط تصمیم بگیریم که اگر این طرح جامع اتفاق بیفتد می‌تواند اصفهان در حوزه صنایع دستی و میراث پر رنگ تر شود.

آئین رونمایی از اولین مدرسه ویژه حوزه گردشگری در اصفهان به دست وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و رونمایی از کتاب آتش در میراث که شامل اسناد گردشگری که در هشت سال دفاع مقدس از بین رفت و رونمایی از کتاب فیروزه‌های سرخ که شامل تمام آثار استانی که در جنگ تحمیلی تخریب شد، از برنامه‌های وزیر در این برنامه بود.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید