نکونام در خط آخر گفت: حق ندارید در مورد استقلال صحبت کنید

نکونام در خط آخر گفت: حق ندارید در مورد استقلال صحبت کنید

منصور کنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ناکونام حق اظهار نظر در مورد سقف بودجه را ندارد، گفت: سرمربی استقلال می گوید اصلا در این مورد اظهار نظر نکرده و واکنش او شایعه سقف قرارداد بود. 15 میلیارد در این تیم.

نکونام بعد از تمرین صبح استقلال گفت: همیشه دوست دارم کارم را با آرامش انجام دهم اما برخی از دوستان نمی خواهند استقلال آرام باشد. من اخیراً از شایعه سقف قرارداد 15 میلیاردی استقلالی ها انتقاد کردم و گفتم این گونه خبرها به درد ما می خورد، اما نمی دانم چرا یک مسئول فدراسیون باید درباره مشکلات داخلی استقلال اظهار نظر کند؟ روز اول گفتم اینجا هستم تا حقوق هواداران را بگیرم. الان هم فکر می کنم مردان می خواهند به هواداران و باشگاه استقلال ظلم کنند. مربیان حریف ما گفتند این یک طرح غیرحرفه ای است، آقایان جرات جواب دادن نداشتند اما ما یک جمله درباره مشکلات داخلی تیممان گفتیم، ببینید چطور صحبت می کنند. آقای قنبرزاده! احتراما حق ندارید در مورد استقلال صحبت کنید. چطور می شود حرف های مرا نخوانی و بعد علیه من و استقلال صحبت کنی؟ اتفاقا شما هستید که حق ندارید از فوتبال صحبت کنید، من و امثال من که سال ها خاک این فوتبال را خورده ایم، باید از فوتبال صحبت کنیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: آقای تاج یکی از مدیران دلسوز است و قطعا می خواهند به فوتبال کمک کنند اما برخی دیگر از دوستانش در فدراسیون ثابت کرده اند که رنگین پوست هستند. از آقای تاج تقاضا داریم با این مسائل روبرو شوند. قنبرزاده و قنبرزاده فردا باید جوابگوی هواداران استقلال باشند؟! خیر؛ جواد مجهول است. اگر بخواهند رنگارنگ بازی کنند قطعا استقلالی ها ساکت نمی شوند. روز اول گفتم و الان هم می گویم. من از حق خود صرف نظر می کنم اما از حق استقلال و هوادارانش نمی گذرم. استقلالی های عزیز! همین مشکلات کوچک به تیم آسیب می زند. راستی چرا آقایان مسئول دیگر دوستان نیستند؟!

نکونام درباره روند نقل و انتقالات استقلال گفت: نگاه کنید چند باشگاه به بازیکنان چه پولی می دهند و چه خرج می کنند. هواداران ما هم انتظاراتی دارند. اینجا استقلال است، باید بازیکن بزرگ و باکیفیتی بگیریم. من اصلا از این وضعیت نقل و انتقالات راضی نیستم. باید به استقلال کمک کرد. دوست دارم با هواداران صادق باشم چون از من خواستند و آمدم، حالا که هستم تا آخرین لحظه از باشگاه بزرگ استقلال دفاع خواهم کرد. من نمی توانم به آنها دروغ بگویم. ما در حال حاضر از رقبای خود عقب هستیم. از ابتدا همه چیز علیه استقلال و هوادارانش است.

دیدگاهتان را بنویسید