نیاز به ادامه نماز در جبهه در عصر حاضر / نماز کامل قدرت تمدن می دهد

ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786638

معاون فرهنگی و تبلیغاتی مقام معظم رهبری در سپاه:

معاون فرهنگی و تبلیغاتی ولی فقیه با اشاره به لزوم استمرار اقامه نماز در جبهه ها در عصر حاضر گفت: امروز باید در جبهه نماز بخوانیم که کامل ترین نماز بود. در جامعه بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در اجلاس استانی اقامه نماز که با حضور حضرت عباس (ع) سپاه استان برگزار شد، به تشریح اهمیت نماز کمیل در جوامع پرداخت. فرماندهان اردبیل اسلامی گفتند: دعای کمیل برای مؤمن و جامعه اسلامی نیرومند است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه به تبیین تأثیر نماز در جامعه پرداخت و گفت: هدایت، مقابله با دشمن و مخالفت با ناملایمات.

وی همچنین به قدرت نرم اشاره کرد و گفت: قدرت نرم نیرویی است که در کنار نیروی نظامی و تسلیحات منابع زیادی دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه از دانش، تخصص، تجربه و اقتصاد قوی به عنوان ابزار قدرت نرم یاد کرد و گفت: مهمترین عامل قدرت در جنگ نرم، اقامه نماز تمام است.

سردار محبی با بیان اینکه نماز برای انسان نیرو می آفریند، گفت: کسانی که قدرت دارند اگر از قدرت نماز برخوردار شوند توانمند می شوند زیرا دعای کمیل متصل به بی نهایت است.

دعای کمیل را توضیح داد و گفت: نماز کمیل نمازی است که هم جسم داشته باشد و هم روح.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی ولی فقیه سپاه، ظهور نماز اعم از حرکات، ذکر و تفویض را لازمه نماز کمیل دانست و گفت:

وی در ادامه سخنان خود به عرصه های قدرت در جامعه اشاره کرد و گفت: دعای کمیل به ما توانایی مسئولیت پذیری و قدرت انجام مسئولیت می دهد و افراد را برای پذیرش مسئولیت های بالاتر آماده می کند.

سردار محبی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص استمرار اقامه نماز در جبهه ها در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: امروز باید نماز را در جبهه ها بخوانیم که یکی از کامل ترین نمازهای جامعه بود. چون این دعاها باعث تقویت رزمندگان اسلام در مبارزه با دشمنان می شود.

وی افزود: نماز خالص و خالصانه در جبهه از قدرت معنوی بالایی برخوردار بود، لذا رزمندگان اسلام با کسب قدرت معنوی بالا، ضمن کسب روحیه شجاعت، خطوط مقدم را نیز تقویت کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی ولی فقیه در بخشی دیگر از سخنان خود به عبادت چهل روزه حضرت موسی (ع) نیز اشاره کرد و گفت: حضرت موسی (ع) برای عبادت خداوند متعال مبعوث شد. خداوند 30 روز برای دریافت کتاب آسمانی خود، اما حضرت موسی (ع) در این مدت نتوانست به کمال برسد و به همین دلیل 10 روز به زمان مقرر اضافه شد و حضرت موسی (ع) توانست کتاب آسمانی را دریافت کند. در 40 روز با دعا و عبادت خداوند متعال.

وی تصریح کرد: نماز عالی ترین صورت و جلوه ارتباط مخلوق با خالق است.

سردار محبی با بیان اینکه نماز به ما قدرت تمدن می دهد، گفت: بند مهم بیانیه گام دوم انقلاب تمدن است.

وی گفت: دستیابی به اهداف گام دوم، ورود به عرصه جهانی است، لذا نماز این قدرت را می دهد تا با کسب قدرت معنوی فراتر از منطقه، به تمدن جهانی دست یابیم.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی نمایندگی ولی فقیه در پایان سخنان خود به برگزاری همایش اقامه نماز اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش ها در واقع مقدمه ای برای تمدن سازی است زیرا آثار تولید شده در این زمینه می تواند قابل اجرا باشد. موثر. . “

وی به عرصه های نماز اشاره کرد و گفت: نماز کمیل منجر به تولید و شکل دادن به هندسه نظام اسلامی می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه با بیان اینکه نماز در بهترین وقت ممکن در سپاه اقامه می شود، گفت: امروز برای رسیدن به قدرت به دنبال دعای کمیل هستیم چرا که قدرت داشتن مسئولیت می طلبد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید