نیاز به خدمت رسانی به معلولان وجود دارد/ تشکیل ستاد محرومیت زدایی موجب رسیدگی بهتر به نیازمندان می شود.

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789735

آیت الله دری نجف آبادی گفت: خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت برای همه دستگاه ها از جمله کمیته امداد و بهزیستی، بنیاد امام و همه مسئولان الزامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در محفل خیریه همدلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: اساس امام و همه مسئولان است.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده افزود: از استاندار مرکزی می خواهیم در این زمینه تمام تلاش خود را انجام دهد چرا که طبق آمار استان مارکاسی دومین استان قدیمی کشور است و باید در این زمینه گام های درستی برداریم. جمعیت را جوان کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اهدای وسایل گرمایشی به نیازمندان نیز اقدام بسیار مناسبی است اما باید صرفه جویی نیز در نظر گرفته شود.

فرزاد اهل الائمه استاندار مرکزی نیز در این برنامه گفت: متاسفانه با وجود نهادهای حمایتی فراوانی که در کشور از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وجود دارد، همچنان چهره ای از فقر و محرومیت وجود دارد. در جامعه است و این باید مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.

وی افزود: این در حالی است که پیرو گزارش یکی از این نهادهای حمایتی، گمان می رود با اقدامات این نهاد تمامی محرومیت ها در کشور رفع شده است.

مجمع الائمه با بیان اینکه نهادهای خصوصی در این حوزه بهتر از نهادهای دولتی عمل می کنند، افزود: به نظر می رسد نقش دولت در این زمینه بسیار مهم است و باید از موازی کاری های احتمالی در این حوزه پرهیز شود.

وی با اشاره به تصمیم مدیریت مرکزی مبنی بر تشکیل ستاد مدیریت محرومیت زدایی در استان گفت: . نیازمندان و محرومان از عزت جمهوری اسلامی باید در جهت رفع فقر و محرومیت حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید