نهضت خدمت رسانی با پیروزی انقلاب آغاز شد/ جهاد محرومیت زدایی در طول حیات پربرکت جمهوری اسلامی صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات نظامی و کارشکنی های قدرت های بزرگ و تحمیل جنگ و تحریم، افزود: امروز شاهدیم که بسیاری از مناطق و روستاهای دور افتاده از نعمت آب آشامیدنی سالم و آب آشامیدنی، برق، گاز و امکانات محروم هستند. . . آنها از مخابرات، جاده ها و مسیرها لذت می بردند، چیزی که در رژیم گذشته از آن محروم بودند و امید و آرزوی آنها شد و با همت جمهوری اسلامی محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پرشیا با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمی توان کتمان کرد زیرا فرمان «ما می توانیم» با روح امام خمینی (ره) در ملت متورم شد و در همه عرصه ها به ثمر نشست، گفت: بلکه شخص با حضور در قوه مجریه صنعت نفت و گاز شاهد پیشرفت هایی در این زمینه بوده ام، مثلاً پالایشگاه آبادان که تمام قطعات آن در انگلستان و سایر کشورها تولید می شود، داخل آن است.

وی افزود: همچنین با تولد نظام جمهوری اسلامی در همان ابتدای پیروزی انقلاب، به فرمان امام خمینی (ره) نهضت خدمت رسانی و جهاد همه جانبه برای تغییرات کمی و کیفی در سطوح مختلف زندگی به ویژه محرومان آغاز شد. و مناطق نیازمند، به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی آغاز شد.» و غیره.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پرشیا گفت: البته در سطح جامعه دستاوردهای انقلاب اسلامی را تنها در عرصه نظامی می توان دید، ضمن اینکه در حوزه فناوری، نانو، هسته ای و پزشکی پیشرفت های خوبی حاصل شده است. به سطح بسیار بالاتری می رسید.

حجازی ادامه داد: متاسفانه مشکلات اقتصادی معیشت مردم را در تنگنا قرار داده است که موفقیت های دیگر کشورها را تحت الشعاع قرار داده است، اما با دقت و توجه در فهرست بلندبالای خدمات نهادهای مختلف حمایتی در بیش از چهار دهه عمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است. ثمره خدمت به محرومان و نیازمندان در نقاط مختلف کشور به چشم می خورد.

وی با اشاره به اینکه توسعه پس از انقلاب در خوزستان قابل مقایسه نیست، گفت: روند محرومیت زدایی در حوزه های مختلف از جمله برق، گاز، آبرسانی در خوزستان تنها 16 روستا گازرسانی شد اما اکنون بیش از 2000 روستا وجود دارد. گاز.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پرشیا گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه باعث شده است که ضدانقلاب با سوار شدن بر آن دستاوردهای انقلاب را خدشه دار کند و در نتیجه دستاوردهای انقلاب نیاز به نمایش عمومی دارد.

حجازی گفت: اگر کشور ثبات دارد و در عرصه های مختلف به قله های موفقیت می رسد، ناشی از حمایت مردم است، هرچند نارضایتی هایی وجود دارد. اسلام و میوه های شیرین آن از محرومیت بهره برده و امید به آینده در بین محرومان و نیازمندان زنده شده است.

وی افزود: اما باید بدانیم که با تمام تلاش های صورت گرفته برای محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار کم برخوردار و ضعیف، همچنان به آرمان بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سایه شوم ایشان می رسیم. محرومیت و فقر جامعه و نشاندن لبخند رضایت بر لبان محرومان راه درازی است که عزم، تدبیر و دوراندیشی بیشتری می طلبد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید