نیاز به کار کارشناسی بیشتر برای اجرای طرح نان/ رضایتمندی مردم حائز اهمیت است

ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800521

حجت الاسلام مهدی باقری بر لزوم کار کارشناسی بیشتر برای اجرای کوپن نان تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها باید زوایای مختلف سنجیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: اجرای طرح خرید نان به صورت کارتی بیش از هر چیز باید بتواند مشکلات و دغدغه های مردم را برطرف کند.

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه ها باید میزان ظرفیت دولت در نظر گرفته شود، گفت: در گام اول باید میزان رضایت مردم از نتیجه کار در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای موثر طرح نان بن کارت تاکید کرد و گفت: کشور.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در اجرای این گونه طرح ها باید به آسیب ها و پیامدهای اجتماعی ناشی از آن و همچنین میزان رضایت اقشار آسیب پذیر و اقشار کم درآمد جامعه توجه شود. جامعه. در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام باقری بر حفظ آنها و جایگاه مردم در اعمال کوپن نان تاکید کرد و گفت: این طرح باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی روز جامعه اجرا شود و دغدغه دیگری برای مردم ایجاد نشود.

وی با اشاره به برخی تبعات اجرای طرح بنزین در کشور گفت: بی ثباتی، تغییرات و عدم تخصیص سهمیه برای اقشار آسیب پذیر موجب نارضایتی اجتماعی مردم شد.

یکی از اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شخصاً با اجرای این نوع طرح ها موافق نیستم، زیرا فکر می کنم باید راهکارهای عملی تری دنبال می شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کار کارشناسی بیشتر در اجرای کوپن نان تاکید کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها باید زوایای مختلف سنجیده شود.

حجت الاسلام باقری گفت: طرحی که مشکل و دغدغه آن اقشار ضعیف و کم درآمد است اجرا نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید