نیاز کشور به خودکفایی در واردات نرم افزار


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811660

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب پیام عاشقانه ای برای خودکفایی کشور در واردات نرم افزارهایی با هدف حمایت از تولید ملی داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، با تحلیل پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر صیانت از جریان نرم‌افزاری ایران، گفت: عرصه‌ای بود.

وی گفت: نکته مهم دیگر در پیام رهبر معظم انقلاب به آئین صیانت از جریان نرم افزارهای ایرانی اسلامی این است که ایران اسلامی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در نرم افزارهای بدون غرب به خودکفایی برسد. کمک.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوشتار ایرانی از قدیم الایام در ایران اسلامی جایگاه ویژه ای داشته است، گفت.

حجت الاسلام موسوی توضیح داد: بشر در گذشته برای حل مشکلات خود به متخصصان متوسل شده و در این راستا ایران با تکیه بر متخصصان ایرانی توانسته رشد کند و تولید نرم افزارهای ایرانی و اسلامی در این راستا است.

وی با تشریح فرهنگ استفاده از نرم افزارهای نوشت افزار ایرانی و اسلامی توسط خانواده دانش آموزان بیان کرد: نرم افزارهای نگارش در ایران اسلامی جایگاه ویژه ای در بین دانشجویان و متخصصان و مبتکران این حوزه دارد که با دستان توانمند خود این محصولات را تولید و در اختیار مردم قرار می دهند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه در سال های اخیر دانشجویان توجه ویژه ای به نگارش نرم افزارهای ایرانی و اسلامی داشته اند و محصولات خارجی کمتر مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسوی گفت: مقام معظم رهبری پیام عاشقانه ای برای خودکفایی کشور در واردات نرم افزار صادر کردند و این پیام حاوی نکات ظریفی بود و هدف از این پیام حمایت از تولید ملی بود تا کشور رشد کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید