از طراحی نرم افزار «سوما» تا برنامه «بهسا».


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911693

در ماجرای تولید محتوای دیجیتال این روزها در استان کرمانشاه چه می گذرد؟

دومین روز از چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با رقابت 16 تیمی در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، دومین روز از چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با رقابت 16 تیمی در حال برگزاری است و تیم های شرکت کننده در این رقابت فشرده 48 ساعت فرصت دارند تا بر اساس موضوعات اعلام شده کار خود را بسازند. با چند تیم شرکت کننده در این رویداد صحبت شده است.

در این رویداد تیم دانشجویی 5 نفره از گروه سوما با سایر گروه ها در زمینه نرم افزار موبایلی با موضوع گردشگری به رقابت پرداختند.

الماسی سرپرست تیم می گوید: نرم افزار گردشگری «سوما» جاذبه های گردشگری، صنایع دستی استان کرمانشاه را ارائه می دهد و امکان دریافت خدمات حمل و نقل را نیز به مسافران می دهد.


ff4d97e1 66d0 4b00 98d8 e0c244868275 خبر خاکستری

وی در خصوص مزیت های برگزاری چنین مراسمی گفت: در این برنامه ها ایده ها شناسایی می شود، از طرفی کودکان تشویق می شوند تا خود را محک بزنند.

الماسی با بیان اینکه اگر مدت زمان این رویداد بیشتر می شد، تیم ها برای تولید محتوای با کیفیت بهتر برنامه ریزی می کردند، افزود: طراحی نرم افزار حداقل یک هفته زمان می برد تا بتوانیم کارهای قابل قبولی ارائه دهیم.

گروه دیگر تیم دانش آموزی «انیمیشن تولید محتوای هرسین» هستند که با موضوع «ایران قوی» در این مسابقه شرکت کردند.

الهیاری سرپرست تیم می گوید: این تیم 5 نفره با استفاده از برنامه های «تری دی مکس»، «توی موشن»، «رمیر» در حال تهیه انیمیشنی با موضوع «ایران قوی» هستند.


5e33c2b8 33c0 4cf5 8925 c0e18b3bfb9c خبر خاکستری

وی با بیان اینکه برای اولین بار در این رویداد شرکت می کنند، افزود: برگزاری چنین مسابقاتی باعث ایجاد رقابت سالم و شکوفایی استعدادهای شرکت کنندگان می شود.

اعضای این تیم که می خواهند برای سال آینده انتخاب رشته کنند، رشته مورد علاقه و دانش مورد نظر را انتخاب می کنند.

تیم برنامه نویسی «ایمان سازان دیتا بهسا» نیز در این مسابقات حضور داشته است.

حسینی دانشجوی دکتری مدیریت و سرپرست تیم می گوید: این تیم سه نفره نرم افزاری را برای نمایش جاذبه های طبیعی استان و کشور طراحی کردند که از طریق آن مسافران می توانند نقاط بوم گردی را رزرو کنند.


f5fbbf83 3c78 43ea 932c a09c3245948e خبر خاکستری

حسینی برگزاری چنین رویدادی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این گونه برنامه ها تیم ها را دور هم جمع می کند و افراد نخبه و صاحب ایده را شناسایی می کند.


در حوزه فضای مجازی چشم انداز ما تکیه بر ظرفیت و توانمندی افراد است

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، تولید محتوا در فضای مجازی را امروزه مهم دانست و گفت: جوانان پیشگام این راه هستند و اصل بر ایجاد یک شبکه گسترده مردمی و انقلابی و آن است. اثربخشی.

مدیر مرکز فضای مجازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در حوزه فضای مجازی به ظرفیت و توانمندی افراد تکیه می کنیم افزود: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود این تولیدات گامی در جهت حرفه ای شدن بردارند.

کریمی بیان کرد: ما در بسیج با اقیانوسی از اندیشه و دانش، مردم مومن، انقلابی و علمی روبرو هستیم و اگر نتوانیم از این افراد حمایت کنیم ضرر بزرگی متحمل می شویم. از کارکنان سازمان علمی کشور می خواهیم که به موضوع کمک به نخبگان به عنوان مهمترین وظیفه خود توجه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید