نرم افزار Shad توسط بیش از 6 میلیون نفر در روز استفاده می شود


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908123

مدیر عامل شبکه شاد گفت: شبکه شاد سال گذشته در همین زمان توانسته به 3 میلیون کاربر خدمات رسانی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کاظم زاده مدیر عامل شبکه شاد درباره قابلیت های جدید نرم افزار شاد گفت: قابلیت های جدیدی که به شاد اضافه شد درخواست شد. مدت ها پیش، وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شروع کار بر روی قابلیت های آموزش مجازی یا سیستم آموزش مجازی را مطرح کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که در همان بستری که کاربران حضور دارند، ابزارهای آموزش مجازی مانند قابلیت های LM S (LMS یک موتور تقویت کننده آموزش مجازی) مورد استفاده قرار گیرد و این درخواست از طرف آموزش به قابلیت های فنی تبدیل شده است که امیدواریم به تدریج در سامانه شاد گنجانده شود.

وی افزود: شبکه شاد در سال گذشته در زمان مشابه توانسته به 3 میلیون کاربر خدمات رسانی کند که این آمار در بین نرم افزارهای بومی بی نظیر است. باز هم اگر نیاز به خدمت رسانی به دانشجویان به صورت مجازی و در سطح وسیع داشته باشیم، قطعاً می توانیم امکانات خود را در آن ظرفیت در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

کاظم زاده گفت: پس از حضوری شدن مدارس، استفاده از سامانه شاد بسیار بیشتر از حد انتظار بود. در حال حاضر بیش از 6.5 میلیون کاربر از این سیستم استفاده می کنند. بخشی از این استفاده، همان موارد مطرح شده در سال های گذشته مانند ارسال وظایف، فایل ها و بروشورها در پیام رسان این نرم افزار است.

مدیر عامل شبکه شاد گفت: کمپین هایی که در نرم افزار شاد وجود دارد. این ابزارهای متنوع همانند موتور جستجوی شادبوم و شادبین باعث می شود تا کاربران به طور متوسط ​​روزانه بیش از 20 دقیقه از این نرم افزار استفاده کنند و در فضای مجازی به صورت جدی در خدمت کاربران باشیم.

کاظم زاده گفت: وزارت آموزش و پرورش نیز با دستورالعمل های مختلف در تلاش است تا از آموزش مجازی به عنوان بخشی مجزا از آموزش رسمی استفاده کند و از معلمان و مدیران مدارس درخواست می شود برنامه های عملیاتی خود را در این زمینه ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید