مسجد نرم افزار اندیشه بسیج است

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785108

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مسجد نرم افزاری اندیشه بسیج و خاستگاه گسترش و کمال اهداف این نهاد و آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقدر صبح امروز در مراسم تجدید میثاق بسیج با آرمان های امام خمینی (ره) اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب حضور دارند.

وی گفت: همچنین بسیجیان با فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کرده و بر تحقق فرامین و منویات معظم له تاکید دارند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، نیروی کار را ارزشمندترین و باشکوه ترین ثروت هر کشور دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی با ابتکار و زیرکی، رشد، شکوفایی و شکوفایی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را مشخص می کند. .

ذوالقدر تاکید کرد: امام خمینی (ره) با پیوند مردم به نظام و سپردن کارهای بزرگ به مردم این عظمت، شکوه و زیبایی را ترویج و پایه گذاری می کند.

وی افزود: فلسفه بسیج چیزی جز مشارکت و همکاری مردم در دستیابی به اهداف و آرمان های انقلاب و توسعه آنها نیست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از مسجد به عنوان نرم افزاری برای اندیشه بسیج و پیشبرد اهداف آن یاد کرد و گفت: این نهاد در مسجد از طریق علما و اندیشمندان فرهیخته تربیت و منتشر می شود.

ذوالقدر ادامه داد: گسترش فرهنگ بسیجی موجب تکثیر، گسترش و جهانی شدن آرمان های والای امام راحل می شود که نمونه های آن را می توان در جهان اسلام و ملت های آزادی خواه و آزادی خواه مشاهده کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید