نیروهای مسلح به دشمن اجازه خطا نمی دهند/ آماده هر نوع دفاعی هستیم

ساعت: 17:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791307

امیر قربانی گفت: در هر زمانی که احساس کردیم دشمنان چشم طمع به کشور دارند، آماده هرگونه حراست هستیم، زیرا نیروهای مسلح فرامین امام راحل را فروع می دانند و یک ید است. در سپاه و مرزبانی.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار سرتیپ یوسف علی گوربانی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تودیع فرمانده پایگاه سوم هوانیروز کرمان گفت: همه نقشه های دشمن را نابود می کند.

وی گفت: امروز می بینیم که نقش جمهوری اسلامی ایران در استراتژی نظامی جهان تعیین کننده است و آن اقتدار جمهوری اسلامی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: زمانی که حاج قاسم سلیمانی کشته می شود، موشکی برای انتقام از پایگاه عین الاسد شلیک می شود، یعنی هر زمان جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید قرار گیرد. دشمن، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به دشمن اجازه اشتباه نخواهد داد و بداند که آسیب جدی خواهد دید.


امیر قربانی ادامه داد: هر زمانی که احساس کنیم دشمنان نسبت به کشور نگاه طمع آمیز دارند، آماده هرگونه حراست هستیم، زیرا نیروهای مسلح فرامین امام خمینی(ره) را تابع دین می دانند و ید در کشور وجود دارد. سپاه و مرزبانی.»

وی با بیان اینکه فرمانده یک ارتش انسان باهوشی است و این نشان از یک ارتش انقلابی و متدین است، گفت: این نظامی که فرمانبردار باشد همیشه پیروز خواهد بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: که باعث می شود.

امیر قربانی گفت: درست است که ارتش جمهوری اسلامی شهدای زیادی را تقدیم می کند و خانواده شهدا ستون های این نظام هستند. با وجود همه تحریم ها، ما در بعد نظامی بزرگ شده ایم و این مرهون اقتدار نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی است.»

وی ادامه داد: در کشور جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی حکیمانه حضرت آقا و حمایت مردم شریف است که ارتش امروز را در لقب جمهوری اسلامی می بینید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه سوم رزمی نیروی هوایی کرمان خاطرنشان کرد:

امیر گوربانی با تاکید بر اینکه پایگاه هوایی کرمان یکی از پایگاه های مهم کشور است، اذعان داشت: بر اساس آمارهای دریافتی، آمادگی رزمی این پایگاه بسیار خوب ارزیابی می شود و این برنامه فرماندهی است.

وی بیان کرد: سرتیپ خلبان عباس اعتماد زاده از فرماندهان استان بوده و هست و مدت ها زحمت کشیده اند و حدود 11 سال تا زمانی که کودک کرمانی بوده اند خدمت کرده اند و این جای تقدیر دارد.

در پایان فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از زحمات و خدمات عباس اعتمادزاده، مهدی رشیدی را به عنوان فرمانده جدید قرارگاه هوانیروز کرمان معرفی کرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید