نیروهای مسلح هیچ کمکی را در مبارزه با تاج و تخت بازداشت نکرده اند

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793908

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح از زمان کسب کرونا در همه ابعاد با تمام مشکلاتی که وجود داشت کمک کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه ای با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نیروهای ما هم تکلیف قانونی و هم انگیزه فردی و سازمانی برای کمک رسانی به مردم دارند، گفت: و نهادهای دولتی مسئول همه. و یکی دو ساعت دیگر نیروهای امدادی به محل خواهند آمد.

وی ادامه داد: سازمانی که راه اندازی شده است تجهیزات لازم را برای استفاده این افراد تا زمانی که لازم است فراهم کرده است. در مورد کرونا از اسفند 1377 علاوه بر بیمارستان حضرت علی فرزند پسر ابیطالب (ع) یک بیمارستان توسط سپاه و ارتش از اصفهان به کوم منتقل شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تاکنون در همه ابعاد به همه مشکلاتی که وجود داشته کمک کرده ایم و دریغ نکرده ایم به همین دلیل اخیرا 12 بیمارستان تنفسی ایجاد شده است. “

سرلشکر بیل مکانیکی افزود: این موضوع برای ما هم یک آموزش بود. ارتش 1500 تخت در سه شبانه روز ساخته است و اخیراً 12 بیمارستان تنفسی 100 تختخوابی راه اندازی کرده است. همه این اعمال برای ما تجربیاتی به ارمغان می آورد. نسل جدید در مورد نحوه برخورد با شرایط اضطراری آموزش دیده است سریع انجام کار، هماهنگی با بخش ملی و پیگیری ابعاد مختلف کار.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همه این افراد در زمینه واکسیناسیون فعالیت داشته اند و در برخی استان ها درصد بالایی از بسیجیان، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به میدان آمده اند.

گفت: خدای نکرده این را هر چه زودتر بیماری ریشه کن می شود اما هر اتفاقی بیفتد ما در اختیار شما هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم.

سردار باقری با اشاره به همکاری نیروهای مسلح با کادر پزشکی کشور در امر مبارزه با تاج، گفت: تمامی این اقدامات همراه با فعالیت های دفاعی امنیتی صورت می گیرد. خداوند به این اتحاد و رفاقت و برادری برکت دهد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید