نیروی انسانی موثرتر از هر سلاحی است


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814526

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت در دنیا حرف اول را می زند و بدون زور نمی توان در برابر حملات مقاومت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در شورای عالی فرماندهان هوانیروز با تبریک عید سعید فطر و تسلیت شهادت دو خلبان غیور این نیرو گفت: امروز در عصری هستیم که اطلاعات ارتباطات، علم و دانش، مدیریت و فناوری نقش پیشرو دارند. به همین دلیل است که ما باید تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم در هر سمتی به دستاوردهای مثمر ثمر و عملکرد مثمر ثمر برسیم و از همه فرصت ها نهایت استفاده را ببریم. بدون شک تقسیم کار مدیریت می تواند یکی از موثرترین مولفه ها برای دستیابی به چنین اهدافی باشد.

وی با اشاره به اهمیت تمرینات قدرتی انسان گفت: یکی از مهمترین وظایف هر مدیر تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند در سطح جمهوری اسلامی ایران است چرا که بدون شک نیروی انسانی می تواند موثرتر باشد. بنابراین، شما فرماندهان و مدیران ارشد باید تمرکز کاملی بر جوانان داشته باشید و زمینه پیشرفت را در همه عرصه ها به ویژه در عرصه فرهنگی و توانمندسازی برای آنان فراهم کنید.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نسل جدیدی از جوانان توانمند و متعهد مدیریت نیروی هوایی را برعهده دارند که نقطه عطف و شروعی نو برای این نیرو است. بنابراین باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و تمام تلاش خود را برای افزایش توان هوایی کشور به کار بگیریم.

امیر نصیرزاده گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال توطئه و آسیب زدن به ایران هستند و یکی از مهم ترین عرصه هایی که می توانند وارد شوند تهاجم فرهنگی است. لذا برای خنثی سازی و مقابله با این گونه تهدیدات و هجمه ها باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و بر اساس اشاره ایشان به 19 بخمن، اقدامات و دستاوردهای این نیرو را پس از انقلاب اسلامی تبیین و این دستاوردها را ارائه کنیم. به ملت شریف ایران بیایید تلاش خود را برای شکست همه نقشه های دشمنان به کار گیریم.

وی گفت: امروز قدرت در جهان حرف اول را می زند و بدون زور نمی توان در برابر تجاوز مقاومت کرد. به همین دلیل است که ما باید تلاش کنیم تا در هر زمینه ای از توانمندی ها و توانمندی های خود استفاده کنیم و به آنچه امروز داریم بسنده نکنیم. ما باید قدرت بازدارندگی خود را متناسب با پیشرفت و توسعه علم و به طور هدفمند افزایش دهیم تا بتوانیم در سطح جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندتر و توانمندتری داشته باشیم.

قائم مقام ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز ما نیاز به حکمرانی مؤثر و فداکاری داریم که نقش پدرانه و برادرانه را در جامعه ما ایفا کند و از ارتباطات برای استفاده حداکثری از تأثیر خود استفاده کند. در مدیریت کلان، تفکر استراتژیک مقوله ای بسیار مهم و کلیدی است.

انتهای پیام/
منبع: روابط عمومی ارتش

دیدگاهتان را بنویسید