نیلوفر آبی پشتیبانی سرمایه گذاری قابل اعتماد


ساعت: 23:05
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814116

لوتوس پارسیان بیش از یک دهه است که به عنوان یک موسسه مالی ظرفیت‌ساز خدمات مالی، مدیریت دارایی و تامین مالی را ارائه می‌کند. لوتوس را می توان به عنوان گروهی از متخصصان مالی واجد شرایط و با تجربه تعریف کرد که خدمات سرمایه گذاری حرفه ای را با اخلاق حرفه ای ارائه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استخدام کارشناسان و متخصصان اولین قدم هر کسب و کاری برای جلب اعتماد است. این قطعاً برای مؤسسات سرمایه گذاری و سایر مؤسسات مالی که خدمات آنها حول دارایی ها و پس انداز افراد می چرخد، مهم است. می توان گفت تخصص اولین و مهمترین عنصر در ایجاد یک موسسه مالی قابل اعتماد و قابل اعتماد است. کارشناسان بازار سرمایه که به خوبی با نبض بازار آشنا هستند با استفاده از دانش و تجربیات خود می توانند فرصت های مفیدی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند که دستیابی به آنها بدون دانش و تجربه عملا غیر ممکن است.


خبر خاکستری


https://www.aparat.com/v/7iWvn


نیلوفر آبی سازنده قابل اعتماد از امکانات


سرمایه لوتوس پارسیانبیش از یک دهه است که به عنوان یک موسسه مالی برای ظرفیت سازی، انواع خدمات مالی، مدیریت دارایی و تامین مالی را ارائه کرده است. لوتوس را می توان به عنوان گروهی از متخصصان مالی واجد شرایط و با تجربه تعریف کرد که خدمات سرمایه گذاری حرفه ای را با اخلاق حرفه ای ارائه می کنند. شفافیت در ارائه، رعایت تعهدات و نوآوری در خدمات برای برآوردن نیازها و اهداف سرمایه گذاران، سهامداران و سایر ذینفعان امروزه لوتوس را به فردی متخصص و قابل اعتماد تبدیل کرده است که افراد را در دستیابی به اهداف مالی خود همراهی می کند.


صندوق های سرمایه گذاری؛ راه حل ایمن، آنلاین و سودآور

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای بازارهای مالی، شرایط سرمایه‌گذاری را از نظر ریسک و بازده برای سرمایه‌گذاران مختلف (از لحاظ میزان ریسک‌پذیری) به‌ویژه برای سرمایه‌گذاران مبتدی مساعدتر می‌کند. صندوق های سرمایه گذاری مشترک در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین راه های ورود به بازار سرمایه برای سرمایه گذاران تازه کار شناخته می شوند. توانایی استفاده از دانش تخصصی و مدیریت حرفه ای در صندوق ها مهمترین مزیت صندوق ها برای افرادی است که دانش سرمایه گذاری کافی ندارند و یا به دلیل مشغله کاری زمان لازم برای تحلیل و بررسی بازارها را ندارند.

فعالیت اصلی صندوق ها جذب سرمایه افراد و سپس سرمایه گذاری آن در انواع اوراق بهادار است. به این ترتیب هر سرمایه گذار متناسب با حجم سرمایه گذاری خود در سود و زیان صندوق سهیم می شود. شایان ذکر است صدور مجوز و نظارت بر فعالیت کلیه صندوق های سرمایه گذاری بر عهده بورس و سازمان اوراق بهادار کشور می باشد. بنابراین صندوق های سرمایه گذاری را می توان به عنوان گزینه ای مطمئن برای مدیریت ریسک در نظر گرفت که باعث کاهش هزینه ها در مقایسه با سرمایه گذاری مستقیم و بهبود چشمگیر کیفیت فرآیند سرمایه گذاری می شود.


نیلوفر ایرانی; سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک با بازدهی بالا

چه ریسک گریز باشید و چه ریسک پذیر، فرصتی برای سرمایه گذاری ایمن و آنلاین است صندوق های سرمایه گذاری مشترک لوتوس ارائه شده است. پورتال لوتوس، امکان سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری مختلف از جمله صندوق های با درآمد ثابت، ETFتسهیلات خرید آنلاین را برای سرمایه گذاران به سهام و مؤسسات خیریه ارائه دهید. در زیر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین صندوق های سرمایه گذاری که تحت مدیریت سرمایه پارسیان لوتوس فعالیت می کند را به شما معرفی می کنیم.

صندوق لوتوس پارسیان دومین صندوق با درآمد ثابت بزرگ کشور است. این صندوق از نوع درآمد و سود پیش بینی شده است که بیشتر دارایی های خود را در اوراق بهادار ثابت و کم ریسک مانند اوراق مشارکت، سپرده های بانکی، صکوک و غیره سرمایه گذاری می کند. عملکرد 9 ساله صندوق نشان می دهد که نوسانات سود در این صندوق در دوره های مختلف بسیار کم بوده است، بنابراین از ثبات خوب و بالایی در سودآوری برخوردار است. از دیگر نکات مثبت این صندوق می توان به پرداخت سود ماهانه و بالای سپرده بانکی، نقدینگی بالای صندوق (پرداخت جاری) و ضمانت نقدینگی بانک پارسیان اشاره کرد..


فرصت ها را با پشتیبانی قابل اعتماد کشف کنید

ما مردم قرن بیست و یکم فقط به افراد و سازمان هایی اعتماد داریم که با ما صادق و مهربان باشند، افرادی که گفتار و کردارشان ثابت است و به وعده ها و تعهدات خود عمل می کنند. با رضایت از این امانت و تداوم آن، چنین افرادی را همراهان مطمئن خود در زندگی می نامیم. تکیه بر ماهواره های قابل اعتماد در هر زمینه ای گام های ما را قوی تر و اهداف ما را جسورتر می کند.

بدون شک وجود یک همراه قابل اعتماد در همه جای زندگی شخصی یا شغلی ما موهبتی است که باید قدردان آن باشیم. لوتوس پارسیان برای تمجید از افراد قابل اعتماد کمپینی را راه اندازی کرده استکه در با تشکر از این همراهان ارزشمند راستی پویش #در طول مسیر_ممکن است_اردوگاه در سایت لوتوس پارسیان به نشانی www.lotusib.ir برای قدردانی از فرد قابل اعتماد زندگی خود، از قرعه کشی لوتوس دیدن کنید و در آن شرکت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید