نیمی از آمریکایی ها نمی خواهند در بحران اوکراین مداخله کنند


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808294

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط CBS News، 5 درصد از پاسخ دهندگان در آمریکا گزینه “دور ماندن” از بحران اوکراین را ترجیح داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روسیا الیوم، بیش از نیمی از آمریکایی ها از “عدم مداخله” کشورشان در بحران اوکراین حمایت کردند. علاوه بر این، 5 درصد از مردم رویکرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در قبال بحران اوکراین را “بیش از حد خصمانه” توصیف کردند.

سی‌بی‌اس نیوز می‌گوید ایده «عدم مداخله» در بحران اوکراین در میان جمهوری‌خواهان و مستقل‌های زیر شش سال محبوب است، در حالی که دموکرات‌ها و افراد نه ساله و بالاتر معتقدند که این ایده عمدتاً «حمایت از اوکراین» است. در یک نظرسنجی است.

همچنین در پاسخ به سوالی درباره رویکرد آمریکا در قبال بحران اوکراین، 2 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح داده اند از بحران اوکراین «دور بمانند» در حالی که 2 درصد «حمایت از اوکراین» و 2 درصد «حمایت از روسیه» را ترجیح داده اند.

از سوی دیگر، 2 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که رویکرد بایدن در قبال روسیه «درست» است و 2 درصد معتقدند که این رویکرد «بسیار دوستانه» است، در حالی که 2 درصد معتقدند این رویکرد «بسیار خصمانه» است.

این نظرسنجی از 1 تا 4 فوریه انجام شد و 4 بزرگسال آمریکایی با میزان خطای 2.2 درصد شرکت داشتند.

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در 16 فوریه (27 فوریه) حمله ادعایی روسیه به اوکراین را پیش بینی کرد. در عین حال، اوکراین از روسیه خواست تا درباره اقدامات نظامی خود در مرز اوکراین طی 48 ساعت آینده توضیح دهد.

با این حال، مسکو همچنان اتهامات مربوط به آمادگی برای حمله به اوکراین را رد می کند و می گوید این اتهامات بخشی از تبلیغات آمریکایی است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید