نیمی از آمریکایی ها سیاست خارجی بایدن را تایید نمی کنند


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890806

یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که حدود نیمی از مردم این کشور از سیاست خارجی رئیس جمهور فعلی خود حمایت نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مجله اکونومیست و موسسه یوگاو، آمارهای نظرسنجی منتشر شده نشان می دهد که بیش از نیمی از شهروندان آمریکایی از سیاست خارجی فعلی بایدن حمایت نمی کنند.


نظرسنجی ها نشان دهنده کاهش محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در میان مردم این کشور است

به گزارش سایت «ریانووستی»، در این نظرسنجی 50.47 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کرده اند که از سیاست خارجی رئیس جمهور فعلی خود حمایت نمی کنند. در این میان 36.7 درصد به شدت با این سیاست ها و 13.77 درصد تا حدودی مخالف هستند.

بر اساس این نظرسنجی، 40.23 درصد از آمریکایی ها نیز از سیاست های خارجی بایدن حمایت می کنند که در این میان تنها 15.68 درصد به شدت با این سیاست ها موافق هستند.

این نظرسنجی از 13 تا 16 آگوست انجام شد و 1500 بزرگسال آمریکایی در آن شرکت داشتند. حاشیه خطای این مطالعه تقریباً 3 درصد برآورد شده است.

در شرایطی که مخالفان جو بایدن جمهوری خواه بارها سلامت جسمی و روحی رئیس جمهور 79 ساله دموکرات آمریکا را زیر سوال برده اند، سقوط آزاد بایدن در نظرسنجی ها همچنان خبری است.


تورم زندگی آمریکایی ها را تحت تاثیر قرار داده است

به گزارش رسانه های آمریکایی، محبوبیت بایدن در نظرسنجی های جدید در شرایطی کاهش یافته است که تورم در این کشور زندگی آمریکایی ها را تحت تاثیر قرار داده است.

پیش از این، نظرسنجی سیویکز نشان داد که محبوبیت بایدن برای اولین بار در دوران ریاست جمهوری او به زیر 30 درصد رسیده است. (اطلاعات بیشتر)

بر اساس نتایج این نظرسنجی ها، کارشناسان سیاسی در آمریکا تحلیل کرده اند که اکثر رأی دهندگان به توانایی های ذهنی رئیس جمهور این کشور شک دارند و دموکرات ها نمی خواهند بایدن را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید