هجوم استارت آپ ها بازار سهام را تحریک می کند


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844154

این کارشناس اقتصادی گفت: در سال 1401 که سال اشتغال مبتنی بر دانش اعلام شد، قطعا ورود استارتاپ ها و شرکت های فناوری پیشرفته مبتنی بر دانش و فناوری در بورس می تواند شرایط بورس را بهبود بخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن حیدری، کارشناس اقتصادی حوزه بازار سرمایه در گفت و گو با تهران نیوز، درباره نقش عرضه اولیه در بهبود بازار سهام گفت: بازار می تواند شرایط بورس را بهبود بخشد.

وی افزود: بازار سرمایه نیازمند نقدینگی و نقدینگی زیاد است و تا رسیدن به این هدف نمی توان انتظار زیادی از بورس داشت و به رونق این بازار امیدوار بود.

استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: بورس ماه هاست که با اصلاحات دست و پنجه نرم می کند و در حال نزول است و سهامدارانی که با تشویق دولت قبل وارد بورس شده و در بورس سرمایه گذاری کردند، حوصله چندانی نداشتند و قطعا برخی هستند. اینجا تا پولشان را پس بگیرند و مطمئن باشید با این بازار خداحافظی خواهند کرد و این خداحافظی با خاطره ای تلخ همراه خواهد بود.

حیدری پیشنهاد داد سهامداران کمی صبور باشند و به بورس فرصت پیدا کنند. انتظار می رود دولت سیزدهم بورس را در اولویت دولت قرار دهد و با تزریق نقدینگی و ارزهای کلان جهش قیمتی را به بازار تزریق کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید