هجوم معامله گران رمز ارز به بازار دلار

بازار ارز تهران در روزهای اخیر شاهد ترس و هیجان دلالان دلار بوده است. قیمت دلار در سایه این دو عامل رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

قیمت دلار شوکه و سردرگم شد
برخی فعالان بازار بر این باورند که تنش بین ایران و غرب روز به روز در حال افزایش است و نوسانات شدید قیمت دلار بازار را شوکه و سردرگم کرده است.

بررسی هسته مرکزی بازار ارز در تهران نشان می دهد که در شرایط کنونی معامله گران کمتر در موقعیت فروش قرار دارند و بر این اساس تحلیل تکنیکال در موقعیت خرید جدید قرار دارد.

احتمال یک هیجان جدید در بازار دلار
دیشب در بازار پشت صحنه قیمت دلار کمی کمتر از معاملات نقدی روز شنبه بود اما در ساعت 21:54 به وقت تهران بالاتر از سقف بود. برخی معامله گران بر این باورند که اگر نرخ دلار در بازار امروز در این محدوده تثبیت شود، می تواند راه را برای ورود دلار به کانال جدیدی هموار کند و در نتیجه هیجان جدیدی را در بازار ارز ایجاد کند.

ردپای سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال ارز و سکه
از سوی دیگر، بازار ارزهای دیجیتال با افت جدیدی مواجه شده است و این مشکل ممکن است راه را برای خروج معامله گران از بازار و ورود به بازارهای جدید مانند بازار ارز و سکه هموار کند.

آیا نرخ دلار تعدیل می شود؟
با این حال برخی فعالان بازار معتقد بودند که دلار سقف قیمت را لمس کرده و احتمال تعدیل قیمت ها در بازار امروز را با اشاره به خروج اسکناس های آمریکا در اوایل شب گذشته عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید