هدف از طراحی و گسترش کرونا و سایر بیماری های همه گیر چیست؟


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891313

هدف نهایی و مهمترین مأموریت در پس شیوع اپیدمی های خطرناک و همه گیر، نوعی آموزش و آمادگی برای مدیریت نهادهای جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حکیم دکتر حسین روازاده; پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی و دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در یادداشتی نوشت:
1. از زمان شیوع کرونا در افکار عمومی در سراسر جهان این سوال وجود دارد که چرا و چگونه کرونا ایجاد شد؟ آیا کرونا ویروس و بیماری ساخته دست بشر است یا در یک فرآیند طبیعی و تصادفی ایجاد شده است؟ اگر دست ساز است، کدام کشور آن را ساخته و چرا؟
تقریباً هیچ متخصص باهوش و مستقلی وجود ندارد که معتقد باشد کرونا یک اثر طبیعی است و توسط جهش‌های تصادفی ایجاد شده است، اما همه کسانی که معتقدند کرونا ساخته دست بشر و ساخته دست بشر است همیشه متهم به “توهم توطئه” هستند. “توهم توطئه” برچسبی است که برای سرکوب محققان مستقلی که مجدانه به دنبال کشف و بررسی منشاء توطئه ها و جنایات علیه بشریت هستند، استفاده می شود. کسانی که ترجیح می دهند «مغالطه توطئه» را بر پیشانی خود گچ بزنند، اما «احمق» و «احمق» را بر پیشانی خود گچ نکنند.
راه حل های مختلفی برای درک و کشف چرایی و چگونگی ایجاد کرونا وجود دارد. اما ضرب المثلی هست که اگر می خواهی بدانی منشأ بلا و ناآرامی کجاست، دنبال چه کسی است؟ کسانی که از این حادثه سود می برند کسانی هستند که باعث آن شده اند. این ساده ترین راه برای حل پازل های پیچیده است.
کرونا برای کدام افراد، سازمان یا کشور مفید است؟ مهمترین واژه های مرتبط با کرونا در موتورهای جستجو و اذهان جهانی دو کلمه واکسن کرونا و سازمان بهداشت جهانی است.
کرونا تاکنون 6 میلیون و 730 هزار نفر را کشته و بیش از 565 میلیون نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است. کنترل جمعیت و کشتار و نابودی مردم هدف اصلی شیطان و محافل شیطانی است و قرار دادن «ترس» در دل مردم مهمترین سلاح شیطان است. جالب اینجاست که بیشتر مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا مربوط به کشورهای آفریقایی یا جهان سوم نیست، بلکه مربوط به ایالات متحده آمریکا است. آمریکا با 1 میلیون و 200 هزار کشته در صدر کشورهایی است که بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا را دارد. سپس هند، برزیل، فرانسه و آلمان.
تاکنون بیش از 5 میلیارد و 200 هزار نفر در سراسر جهان واکسن کرونا دریافت کرده اند. 4.8 میلیارد نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کردند. فایزر، بیونتک و مدرنا بیشترین واکسن‌های کرونا را در جهان تولید کرده‌اند. آمارها نشان می دهد سود این شرکت ها بیش از هزار دلار (880 یورو) در ثانیه است. از طرفی می دانید که بیشترین قربانیان کرونا در بین افراد مبتلا به بیماری های همراه، افراد مسن و آسیب پذیر هستند. بنابراین واضح است که شرکت های بیمه عمر و شرکت های تولید کننده واکسن و داروی کرونا بیشترین بهره را از شیوع کرونا برده اند.
در این میان نقش سازمان بهداشت جهانی به عنوان کارفرمای این شرکت ها جالب توجه است. این سازمان به همه شرکت های تولید واکسن مصونیت قانونی اعطا کرد. این بدان معناست که اگر افراد در اثر تزریق واکسن جدید بمیرند یا ناتوان شوند، نمی توانند از سازندگان واکسن شکایت کنند. از نظر علمی، پنج تا ده سال طول می کشد تا واکسن ها تایید شوند. (اعطا شده است)، اما سازمان بهداشت جهانی و سازمان غذا و داروی ایالات متحده واکسن‌های ایالات متحده، از جمله واکسن‌های مبتنی بر mRNA از شرکت‌هایی مانند Pfizer/Biontech و Moderna را تایید کرده‌اند، که آزمایش‌های انسانی را با عجله در کمتر از سه ماه و تاکنون میلیاردها به پایان رساندند. از دوز برخی از این واکسن ها به انسان تزریق شده است.

2. ماجرا زمانی خطرناکتر می شود که بدانیم تولید و توزیع کرونا اولین اقدام آمریکایی ها نبوده و نیست. آمریکا سابقه طولانی در تولید سلاح های میکروبی و بیولوژیکی دارد و حتی برخی از تسلیحات تولید شده در ارتش آمریکا و موسسات ساخت سلاح های میکروبی و بیولوژیکی در این کشور در جنگ ها به ویژه جنگ های ویتنام و عراق و … مورد استفاده قرار گرفته است. . چند نمونه از آمریکایی‌ها که همه‌گیری‌های جهانی را ایجاد می‌کنند، شیوع ایدز، ابولا، سارس، آنفولانزا، و اخیراً آبله میمون‌ها هستند. اجازه دهید به گوشه هایی از این جنایات نگاه کنیم:
یکی از طنزهای تاریخ، اعطای جایزه نوبل به جنایتکاران تاریخ است. به عنوان مثال، جایزه نوبل پزشکی جهانی به دکتر رابرت چارلز گالو برای کشف ایدز داده شد و این شخص خود خالق ویروس آزمایشی HIV (ایدز) در شرکت داروسازی جنایی فایزر است. مردی که این ویروس کشنده را در آزمایشگاه ساخت و گالن های آن را در قالب واکسن ایدز یا سایر واکسن ها و داروها به کشورهای آفریقایی فرستاد و میلیون ها نفر را در آن کشورها مبتلا به ایدز کرد.

مرحوم دکتر گریوز در کتاب افشاگرانه خود “شواهدی برای تولد آزمایشگاهی ایدز” تمام جنایات بیولوژیکی دولت فدرال ایالات متحده و بازوی دارویی شرکت فایزر در اجرای پروژه نسل کشی سیاه پوستان و آفریقایی های آمریکایی را مستند می کند. تمرکز بر روی ویروسی که ایدز فاش شد. او اسناد و مدارک فوق محرمانه نسل‌کشی و کشتار بیولوژیکی میلیون‌ها آفریقایی را در کتاب خود آورده است، این که چگونه شرکت فایزر میلیون‌ها گالن از ویروس ایدز را در قالب واکسن‌های رایگان آبله، هپاتیت، آنفولانزا و فلج اطفال به آفریقا فرستاده است. پس از انتشار این کتاب، محاکمه شد و به طور مرموزی کشته شد. این تهدیدها و قتل‌های مخفی باعث شد که افشاگران موضوع انسان‌ساز بودن کووید را باز کنند، درست مانند سازندگان «مستند طراحی کووید» به‌طور ناشناس.
یکی دیگر از افشاگری های جنایات بیولوژیکی آمریکا که اخیرا منتشر شد، گزارش روزنامه یو اس ای تودی در مورد شیوع آبله میمون در آمریکا است. این مقاله نشان می دهد که چگونه ایالات متحده در قالب یک حادثه ظاهری، ویروس جعلی و آزمایشگاهی آبله میمون را پخش کرد. البته قبل از آن، پیشینه چینی جالب است:
در مارس 2012، دو سازمان غیردولتی ایالات متحده، NTI و کنفرانس امنیتی مونیخ، یک تمرین ظاهراً بهداشتی به نام “حمله تروریستی آبله میمون” را انجام دادند که هر دو دارای سابقه نظامی هستند. در این تمرین نبوی که یک حمله بیولوژیکی به کشور خیالی برینیا بود، نه تنها سناریو به وضوح آبله میمون بود، بلکه زمان اپیدمی آبله میمون ها در این سناریو در زمان بسیار دقیقی تنظیم شد، یعنی. 15 مه 2022 (25 مه 1401). گروه هفت کشور (آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا، ایالات متحده و کانادا) نیز با این سناریو که ویروس آبله پس از نیش پلنگ گسترش می یابد، تمرین آمادگی برای شیوع آبله را انجام دادند.


سپس در 4 نوامبر 2021، بیل گیتس، میلیاردر آمریکایی و حامی شرکت های دارویی مانند فایزر و سازمان بهداشت جهانی، هشدار داد: «ویروس آبله پتانسیل تبدیل شدن به یک سلاح بیولوژیکی را دارد. اگر یک بیوتروریست آبله را به 10 فرودگاه بیاورد چه می شود؟ اپیدمی‌های طبیعی و اپیدمی‌های ناشی از بیوتروریسم می‌تواند حتی بدتر از آنچه امروز تجربه می‌کنیم باشد.»

و 3 ماه بعد، مایک اسنایدر، خبرنگار USA Today گزارش داد که در 23 ژانویه 2022، یک کامیون CDC حامل 100 میمون برای تحقیق تصادف کرد و 4 نفر را کشت. آنها فرار کردند اگرچه سه میمون پیدا شد، یک میمون هرگز پیدا نشد. در نتیجه، یک زن از پنسیلوانیا به نام میشل فالون پس از تماس نزدیک با این میمون‌های فراری علائم آبله میمون را نشان داد.
و دو ماه بعد، در 21 می 2022، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که 80 مورد آبله میمون در 11 کشور شناسایی شده است. و با این حال مشکل اپیدمی آبله میمون همچنان یک خطر پنهان است و آینده نامشخص است.
3. اما سوال آخر این است که هدف نهایی این همه گیری های وحشتناک چیست؟ فراتر از منافع اقتصادی و مالی عظیم، اهداف سیاسی و امنیتی همه گیری ها چیست؟ موضوعی که خود بیل گیتس اخیرا بار دیگر اعلام کرد: ایجاد ارتش جهانی برای کنترل کشورهای هدف. او می‌گوید: «باید یک ارتش جهانی بسیج و واکنش اپیدمی وجود داشته باشد، یک گروه 3000 نفری به نام GERM که قهرمانانه با تمام امکانات و قدرت‌ها وارد کشوری شود که تحت تأثیر این همه‌گیری قرار گرفته است. آنها تمام امور این کشور را کنترل می کنند تا بیماری نوظهور را کنترل کنند! البته این گروه فقط برای بیماری های نوپدید نیست و هر جا که تهدید فعال باشد شامل می شود.


بنابراین، هدف اولیه موسسات به ظاهر خیریه و بهداشتی و واکسیناسیون آمریکایی، بهبود سلامت انسان نیست، که برعکس شیوع بیماری و کشتار مردم است. گواه این گفته مخالفت بیل گیتس با دسترسی کشورهای فقیر به فرمول واکسن پایان دادن به همه گیری کرونا است. او به صراحت گفته است که مخالف دسترسی جهان سوم به واکسیناسیون است.

اما هدف نهایی و مهمترین ماموریت در پس شیوع اپیدمی های خطرناک و همه گیر، نوعی آموزش و آمادگی برای کنترل جهانی یک واحد است. در این میان، نقش سازمان بهداشت جهانی این است که به بهانه اپیدمی ها، کشورها را تحت کنترل خود درآورد و در پوشش «مبارزه سلامت» اولین گام را در سوء مدیریت جهان بردارد.
بنیادهای گیتس و راکفلر، سازمان بهداشت جهانی، سازمان‌های بهداشتی ظاهراً آمریکایی مانند سازمان غذا و دارو، مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، که توسط آنتونی فائوسی اداره می‌شود، همگی به عنوان بازوهای پنتاگون و وزارت خارجه ایالات متحده عمل می‌کنند. طراحی و اجرای حملات بیوتروریستی با هدف قدیمی آمریکایی ها به سمت “نظم جدید جهانی” حرکت می کنند.
آنچه مهم است آگاه ساختن کشورها و به ویژه مسئولان بهداشتی کشورمان نسبت به حفظ استقلال کشور (چه سیاسی، چه اقتصادی و حتی بهداشتی) و محدود کردن دامنه مداخله سازمان جهانی بهداشت در امر سلامت است. مردم ما نتیجه بی احتیاطی پشیمانی است پس هوشیار باشید و هشدار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید