وزیر بهداشت از عملکرد هلال احمر در بیماری همه گیر تاج تمجید کرد

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780935

اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر از فعالیت‌های این جمعیت در دو سال گذشته در زمینه همه‌گیری تاج تمجید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از تلاش‌های مردم به‌ویژه در بیماری همه‌گیر تاج، دوره دو ساله کریم همتی در هلال احمر را دوران بسیار سختی خواند. با موفقیت مدیریت شد

محسن منصوری استاندار تهران و سخنگوی رئیس جمهور نیز از مدیریت دو ساله دکتر همتی در شرایط بسیار سخت کرونا و تحریم ها تقدیر کرد.

سردار گلمرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل نیز از هلال احمر به عنوان وسیله امدادی یاد کرد و افزود: بیشترین تعامل هلال احمر باید با وزارت کشور و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه نیز در این مراسم، توانمندی، قابلیت اطمینان و صداقت را از معیارهای مهم در انتخاب کاندیدای اصلح برشمرد و استقلال هلال احمر را یکی از ارکان مهم دانست. که همیشه باید رعایت شود

وی تاکید کرد: استقلال هلال احمر در طول تاریخ این جمعیت عامل مهمی در جذب کمک های مردمی و خدمات داوطلبانه بوده است.

در جلسه شورای عالی هلال احمر که شب گذشته (دوشنبه) برگزار شد، 20 کاندیدا برای ارائه و ارائه برنامه ها و دیدگاه های کارشناسی خود در این جلسه حضور یافتند.

این جلسه چهار ساعت به طول انجامید و پس از شمارش آرا، پیرحسین کولیوند با 13 رای و محمد جعفریان با 8 رای به عنوان منتخب شورا به رئیس جمهور معرفی شدند.

بر اساس بند 5 (ب) ماده 10 اساسنامه مجلس شورای اسلامی برای مدت چهار سال تعیین می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید