هدف اصلی مسابقات ورزشی نظامی برقراری امنیت پایدار در منطقه است


ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891062

سردار پاکپور گفت: مهمترین هدف از برگزاری مسابقات ورزشی جهانی برقراری صلح و امنیت پایدار در منطقه و جهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، سردار محمد حکپور شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی تک تیراندازان نظامی 2022 به میزبانی یزد اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات نظامی که با آغاز به کار این مسابقات آغاز شد. ابتکار روسیه ایجاد دوستی و دوستی بین کشورهای دوست و ایجاد همدلی بین آنها برای مبادلات اقتصادی و تجاری و ایجاد تعامل نظامی به منظور برقراری امنیت و صلح پایدار در منطقه و جهان است.

وی گفت: در مسابقات بین المللی 2022، نیروهای مسلح ایران میزبان سه مسابقه خواهد بود.

پاکپور یادآور شد: میزبانی هشتمین دوره مسابقات تیراندازی یگان ویژه به عهده نیروی زمینی سپاه پاسداران، میزبان شهر تاریخی یزد، میزبانی رشته پهپاد بر عهده نیروی هوافضای سپاه است. ، و مسابقات غواصی در اعماق دریا نیز بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده و تلاش‌های مسئولان و مدیران برگزارکننده مسابقات و تلاش تیم‌های شرکت‌کننده، شاهد شکل‌گیری رقابت‌های سازنده باشیم. فضای دوستانه و تحقق اهداف عالی این مسابقات به ویژه باید سطح دوستی را ارتقا بخشد و روابط برادرانه بین کشورها را تقویت کند و نتایج خوبی را از این مسابقات کسب کند.

پاکپور با تشکر از برگزارکنندگان این مسابقات در سپاه و الغدیر یزد گفت: امیدواریم شرکت کنندگان از کشورهای مختلف در مدت حضور خود در جمهوری اسلامی ایران لحظات خوبی را تجربه کنند و با خاطرات شیرین و تجربیات خوب به کشور خود بازگردند. . بچرخ

باید بگویم؛ مسابقات تیراندازی نیروهای نظامی جهان به میزبانی یزد از فردا آغاز و تا ۱۴ شهریورماه با حضور تک تیراندازان هفت کشور جهان ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات ویژه نظامی تیراندازان روسیه، چین، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمباوه و دو تیم از نیروی زمینی سپاه حضور خواهند داشت.

شرکت کنندگان این مسابقات در پادگان شهید صدوقی یزد مستقر هستند و از فردا مسابقات خود را به صورت رسمی آغاز می کنند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات هم اکنون در پادگان شهید صدوقی یزد در حال برگزاری است.

این مسابقات برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار می شود و قوی ترین ارتش های جهان در زمین زمین برگزار می شود.

این مسابقات تا ۱۴ شهریور در استان یزد ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور سردار خاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان استان های مختلف برگزار شد.

اکنون فرماندهان ارشد سپاه نظاره گر رژه شرکت کنندگان در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید