هدف جریان استکبار ایجاد اختلاف در امت اسلامی است


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820901

جهانبهسی گفت: جریان استکبار با سرمایه گذاری های فراوان داعش را ایجاد کرد تا منطقه را ملتهب کند و امروز که داعش شکست خورده است با ایجاد تفرقه و تفرقه به دنبال این است که جمهوری اسلامی را با مشکلات داخلی سرگرم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جهانبهسی کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار نسیم هنداب گفت: یکی از موضوعاتی که جریان تکفیری و جریان مقاومت، اسلام ناب محمدی در سراسر جهان دنبال می کند، ایجاد اختلاف و درگیری مذهبی در این زمینه است. قرار است مورد سوء استفاده قرار گیرند.

جهانبهسی بیان کرد: اسلام ناب می خواهد همه جهان را برای رسیدن به عدالت سامان دهد اما جریان استکبار با ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و مذاهب مختلف تلاش می کند این اقدامات را خنثی کند و جمهوری اسلامی را بشکند و به لباس مقدس روحانیت حمله کند. . .

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: جریان استکبار با همه سرمایه گذاری های خود داعش را ایجاد کرده تا به تنش دامن بزند و منطقه را ملتهب کند. امروز که داعش شکست خورده و به اهداف خود نمی رسد، می خواهند از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اوضاع اقتصادی جمهوری اسلامی انتقام بگیرند. «درگیری و تفرقه ایجاد کنند و جمهوری اسلامی را با مشکلات داخلی سرگرم کنند.

جهانبهسی گفت: الحمدلله جریان استکبار در همه عرصه هایی که تلاش کرده به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند شکست خورده است و به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران با حمایت مردم و ایمان مردم و مردم همیشه در حال مبارزه است. روی صحنه و مثل همیشه این توطئه ها خنثی می شود.

وی خاطرنشان کرد: جریان استکباری باید بداند که شکست خورده و تا امروز نیز شکست خورده است، با افرادی مواجه است که بر اساس ایمان و ایمان قدم برمی دارند و با ایمان خالصانه از نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید